Majówka Wyprawa z Warszawy do Ustki

vwir

Pionier e-mobilności
W połowie trasy raczej nie bardzo.
A Orlen kosztuje teraz poniżej 2 zł na 50 kWh stacjach.
Więc cenowo w najlepszym przypadku wyjdzie podobnie, bez ryzyka, że Lotos przerwie ładowanie w połowie, co podwoi stawkę.
Do tego ładowarki Lotosu są ponoć fatalne, jeśli chodzi o prędkość i niezawodność.
Z Warszawy do Bydgoszczy jest sporo ponad 200km (bliżej 300km). Myśle, że zużyje na takim dystansie znacznie więcej niż 40kWh. Więc nawet odliczając nadmiar na to, że nie chce ładować do 100% to i tak 40kWh wejdzie. Co nie zmienia faktu, że to są zawodne i powolne stacje, więc ryzyko raczej nie warte oszczędności kilku pln.
 

Jakub

Nowy na Forum
Z Warszawy do Bydgoszczy jest sporo ponad 200km (bliżej 300km). Myśle, że zużyje na takim dystansie znacznie więcej niż 40kWh. Więc nawet odliczając nadmiar na to, że nie chce ładować do 100% to i tak 40kWh wejdzie. Co nie zmienia faktu, że to są zawodne i powolne stacje, więc ryzyko raczej nie warte oszczędności kilku pln.
Mówisz o lotosie
 

Jakub

Nowy na Forum
Mam 330 do Chojnic. Napewno dojadę a jeżeli warunki będą sprzyjać i starczy mi do ustki to przejdą bez ładowania :)) tak jak mówiłem mam 458 do celu. Jeszcze w Słupsku jakieś 20/30km wcześniej mam orlena :)
 
Top