MG ma oferować baterie HV z bezterminową gwarancją

staarek

Fachowiec
Nie wiem ile masz lat, ale w latach 80-tych zeszłego wieku taka KIA czy Hyundai miały podobne 'branie' i opinię w PL jak dzisiaj MG...
Mysle ze nawet jeszcze poczatkiem lat 90-tych patrzono na nie przynajmniej podejrzliwie, teraz to samochody z calkiem dobra reputacja. Dla mnie (to oczywiscie subiektywna opinia) IONIQ 5 to chyba najfajniej wygladajacy elektryk na rynku, jest w nim cos takiego retro-futurystycznego...
 

blazej

Pionier e-mobilności
Cholerą, nie wiem, co ludzie widzą w tym Ioniqu. Kompletnie do mnie nie przemawia - coś jak modne obecnie wśród młodzieży (niewiast) szerokie spodnie z niskim stanem. Zdecydowanie bardziej do mnie przemawia klasyczny design. Podobnie mam z BYD, zwłaszcza w środku. Dla mnie obok Tesli tylko BMW oferuje wnętrze, o którym mogę powiedzieć, że jest przyjemne. Podobnie stylistyka BMW i4 i Tesla 3 wydają się najciekawsze.
 

Makus

Posiadacz elektryka
Opinia o KIA i Hyundai zmieniła się w zasadzie w ostatnich kilku latach ale też dlatego że te marki się zmieniły, wskoczyły półkę wyżej jeśli chodzi o design i wykonanie ale też cenowo.
Pozycję MG u nas tłumaczy zarówno brak znajomości marki jak i beznadziejna sieć dealerska. Wizualnie MG4 jest naprawdę fajny z zewnątrz, w środku może można podstawowe wyposażenie ale nie jest wcale źle, a niektóre systemy w standardzie ma bardziej rozbudowane niż wiele innych marek „premium”
 

staarek

Fachowiec
Cholerą, nie wiem, co ludzie widzą w tym Ioniqu. Kompletnie do mnie nie przemawia - coś jak modne obecnie wśród młodzieży (niewiast) szerokie spodnie z niskim stanem. Zdecydowanie bardziej do mnie przemawia klasyczny design. Podobnie mam z BYD, zwłaszcza w środku. Dla mnie obok Tesli tylko BMW oferuje wnętrze, o którym mogę powiedzieć, że jest przyjemne. Podobnie stylistyka BMW i4 i Tesla 3 wydają się najciekawsze.
Wiadomo, gust ;-) Co do Tesli to ja jestem neutralny, nie podobaja mi sie jakos bardzo, ale na pewno nie sa brzydkie. Chyba M3 jest najciekawszy. Fajnie tez, ze Tesla nie podaza trendem agresywnie wygladajacych samochodow, bo te mi zupelnie nie leza...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie wiem ile masz lat, ale w latach 80-tych zeszłego wieku taka KIA czy Hyundai miały podobne 'branie' i opinię w PL jak dzisiaj MG...
To się zgadza.
Czyli za 40 lat będzie się można interesować chińczykami, taki z tego wniosek, tyle mają do nadrobienia. ;-)
Nie wiem ile masz lat, ale w latach 80-tych zeszłego wieku taka KIA czy Hyundai miały podobne 'branie' i opinię w PL jak dzisiaj MG...



I wszystko się zgadza, bo ci 'badziewiarze' (jak napisałeś) to nasi rodacy, którzy ten handel tak zorganizowali.
W imieniu MG które się na to zgodziło, a samo do Polski nie weszło, bo tak taniej, nieprawdaż?
To jest właśnie to badziewiarstwo.
W innym wątku kolega @Makus czeka na MG4 XPower i się nie może doczekać
Właśnie o tym pisałem.

, w UK ta wersja jest dostępna prawie od ręki u większości dealerów MG. Widzisz różnicę?
Tak, na niekorzyść i z tego powodu te moje wnioski.
Inne rynki nie mają na nasz żadnego przełożenia.
Następny przykład to SuC Tesli: na Zachodzie powstają, a w PL nie. Też wina Amerykanów
A nie?
Nikt za nich tego nie wybuduje, a inni jakoś dają radę w PL.
To samo dotyczy salonów Tesli w Polsce.
 

Belkot

Posiadacz elektryka
Cholerą, nie wiem, co ludzie widzą w tym Ioniqu. Kompletnie do mnie nie przemawia - coś jak modne obecnie wśród młodzieży (niewiast) szerokie spodnie z niskim stanem. Zdecydowanie bardziej do mnie przemawia klasyczny design. Podobnie mam z BYD, zwłaszcza w środku. Dla mnie obok Tesli tylko BMW oferuje wnętrze, o którym mogę powiedzieć, że jest przyjemne. Podobnie stylistyka BMW i4 i Tesla 3 wydają się najciekawsze.
Tesla ma klasyczny design wnetrza?
 

Belkot

Posiadacz elektryka
To się zgadza.
Czyli za 40 lat będzie się można interesować chińczykami, taki z tego wniosek, tyle mają do nadrobienia. ;-)
Duzo szybciej. Widac to po chinach ze tam juz przestawili sie na chinskie samochody. Pare lat temu uwazali ze jakosc tylko w autach z EU.
 
Top