Mocno słaby wynik EQS w teście łosia

ATnet

Posiadacz elektryka
Jest bogaty, ma dużo wyświetlaczy i jest drogi, to jak torebka Hermesa, są tacy co to kupią, ale nie na tym forum. Dla mnie za drogi, za krzykliwy i w sumie nie ładny. Ale ja jestem dziwny, BMW iX mi się tez nie podoba, za bardzo udziwnione... za to M4 50 bardzo mie się podoba... tyle ze małe w środku... ale za to jest chociaż szpanerskie i w środku super wykończone... wreszcie realna konkurencja Tesli m3...w segmencie real premium...
 

Karol_w-wa

Zadomawiam się
Jeździłem 20 lat różnymi mercedesami i jestem na nie. EQS powiela wszystkie znane bolączki tej marki (m.in. nadmuchane ceny, skrajne łupienie klientów na dodatkach, serwisie i częściach) oraz dodaje nowe - festyniarskie pseudobajery w oświetleniu i wyposażeniu wnętrza oraz przede wszystkim nadmierny ciężar. Ktoś sobie pomyślał "wsadzimy tak wielgachną baterię jak tylko się da i będziemy Nummer Eins w branży". No niestety, to tak prostacko nie działa, a zbyt ciężki samochód generuje różnorakie problemy. Oczywiście, gdyby kosztował te 290 tys. -330 tys. zł to nadal byłby hit. Niestety, jest inaczej, więc tak jak napisał powyżej Kolega ATnet, auto ma bardziej charakter torebki Hermesa na kłucie oczu niż funkcjonalnego wozidła. Btw nie jest to nic nowego w przypadku MB, pamiętam jak weszła klasa E-Coupe i wszystkie "luksusowe" córy Koryntu w Warszawie lansowały się w tych samochodach (obowiązkowo w kolorze biel kremowa :D )
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Bidoki, nie stać Was (nas ;-) ) i dorabiacie ideologię, śmigalibyście taką tłustą lochą aż by skóra na zagłówkach trzeszczała, a łokieć na otwartych drzwiach marzł ;-P
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Bidoki, nie stać Was (nas ;-) ) i dorabiacie ideologię, śmigalibyście taką tłustą lochą aż by skóra na zagłówkach trzeszczała, a łokieć na otwartych drzwiach marzł ;-P
To już 14 miesięcy minęło od ostatniego postu i czasu zarabiania na Merca. Ale nawet jakbym zarobił to nie... Darowany bym sprzedał.

Po ponad roku w dalszym ciągu się cieszę , że wtedy nie dałem się uwieść. A przez ten ponad rok już bym wiedział, czy wtedy za te same pieniądze ok 700 tys od ręki ten Merc którego testowałem i mógł by być mój. Ale nawet T M3 bo ją wtedy podjechałem w mojej ocenie dawała więcej przyjemności z jazdy kierowcy.
Wiadomo pasażerowie ocenią to inaczej. Bo to jest oczywiste że komfort większy ma EQS. Ale ja nie jestem Prezesem a zwykłym kierowcą, bez liberii. I Trójka daje więcej fanu i przyjemności . A że nie robię po 1000km co tydzień a normalnie jeżdżę jak przeciętnie robi to większość ludzi, to odczucia kierowcy są najważniejsze.
To auto dla menagementu wyższego szczebla, a używkę poleasingową niech weźmie sobie wicedyrektor działu kadr np. Ja podziękowałem. Nuda ale HuD i kamerki ekstra
 
Last edited:

Dyzio

Zadomawiam się
To już 14 miesięcy minęło od ostatniego postu i czasu zarabiania na Merca. Ale nawet jakbym zarobił to nie... Darowany bym sprzedał.

Po ponad roku w dalszym ciągu się cieszę , że wtedy nie dałem się uwieść. A przez ten ponad rok już bym wiedział, czy wtedy za te same pieniądze ok 700 tys od ręki ten Merc którego testowałem i mógł by być mój. Ale nawet T M3 bo ją wtedy podjechałem w mojej ocenie dawała więcej przyjemności z jazdy kierowcy.
Wiadomo pasażerowie ocenią to inaczej. Bo to jest oczywiste że komfort większy ma EQS. Ale ja nie jestem Prezesem a zwykłym kierowcą, bez liberii. I Trójka daje więcej fanu i przyjemności . A że nie robię po 1000km co tydzień a normalnie jeżdżę jak przeciętnie robi to większość ludzi, to odczucia kierowcy są najważniejsze.
To auto dla menagementu wyższego szczebla, a używkę poleasingową niech weźmie sobie wicedyrektor działu kadr np. Ja podziękowałem. Nuda ale HuD i kamerki ekstra
Teraz patrzę można kupić roczniki 2022 z przebiegiem około 20.000km z salonu! za około 310tys zł :) mowa to 450+ a to już świetna cena :) jak za autko z taką baterią , zasięgiem i komfortem. Nie wiem tylko jak wytrzymałość i koszty utrzymania takiego mercedesa.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zdania nie zmieniłem , nie kręci mnie ta komoda Gdańska.
To luksusowa limuzyna i kojarzy mi sie z kobietą po 60tce i 30tu operacjach .
Widać kasę , niby klasę , ale nie da się ukryć wieku pod żadnym makijażem , szwem czy botoksem itp .
 
Last edited:

Dyzio

Zadomawiam się
Zdania nie zmieniłem , nie kręci mnie ta komoda Gdańska.
To luksusowa limuzyna i kojarzy mi sie z kobietą po 60tce i 30tu operacjach .
Wydać kasę , klasę , ale nie da się ukryć wieku pod żadnym makijażem , szwem czy botoksem itp .
Bardziej pije do spadku ceny , są osoby które lubią w autach firanki , światełka i guziczki , zazwyczaj to starsi użytkownicy motoryzacji :) . Gdybym takim był i się zastanawiał czy S czy ten Mercedes to bym brał mercedesa, ale że jestem w wieku średnim to nie widzę lepszego auta od Tesli Y :D
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No to duchem jestem młodszy od Ciebie , bo nawet nie rozważam już takiej elektryfikacji co tylko wsadzono napęd , a nic praktycznie innego nie ma co nie było i co znam .
Merce znam i ...nihil novi.
W nim tylko tylna oś skrętna i kamerki mnie zaintrygowały. Oś niestety "zdalnie" , bo w tym którym jeździłem jej nie było
 

Robert RM

Zadomawiam się
Teraz patrzę można kupić roczniki 2022 z przebiegiem około 20.000km z salonu! za około 310tys zł :) mowa to 450+ a to już świetna cena :) jak za autko z taką baterią , zasięgiem i komfortem. Nie wiem tylko jak wytrzymałość i koszty utrzymania takiego mercedesa.
To zupełnie nie moja bajka, zbytni festyn, ale jak to mówią cena czyni cuda.
Jak patrzysz na value for money i jesteś w stanie przełknąć ten festyn to robi się ciekawie.
 
Top