No bo zazwyczaj w dowód sie wpisuje maksymalną moc silnikA, a że elektryk ma czasem więcej niż jeden to nie wiadomo co z tym zrobić. Można zsumować(ja tak mam zrobione w Y), ale zazwyczaj rzeczywista moc jest mniejsza bo silniki sa różne i maksymalne moce rozwijają przy różnych prędkościach. W poprzedniej 3 było to przy prędkościach 75-90, w HL ten nowy silnik maksymalna moc rozwija przy ~110. No i zazwyczaj ograniczeniem jest bateria.Pierwsza rejestracja nowego M3P w Polsce czy ktoś mnie ubiegł? 15:50
Byle do odbioru...
View attachment 18403
Podobno nie ma jeszcze danych homologacyjnych w Polsce wprowadzonych. Pani musiała wpisywać wszystko ręcznie, a i tak jakiś problem był z mocą, ponieważ takich danych nie ma w certyfikacie zgodności.
View attachment 18404
Głupio byłoby wpisać 65kW, ale może wtedy ubezpieczenie tańsze![]()
No bo zazwyczaj w dowód sie wpisuje maksymalną moc silnikA, a że elektryk ma czasem więcej niż jeden to nie wiadomo co z tym zrobić. Można zsumować(ja tak mam zrobione w Y), ale zazwyczaj rzeczywista moc jest mniejsza bo silniki sa różne i maksymalne moce rozwijają przy różnych prędkościach. W poprzedniej 3 było to przy prędkościach 75-90, w HL ten nowy silnik maksymalna moc rozwija przy ~110. No i zazwyczaj ograniczeniem jest bateria.
@chris89
SEXY buttons pokazuje temperę baterii i szacowaną maksymalną moc rozładowania.
Niestety ten recenzent ocenia komfort zawieszenia inaczej (opublikowane dzisiaj) 🙁Po obejrzeniu prawie wszystkich recenzji - wydaje się, że jest "jeszcze lepiej" niż w LongRange i Standard Highland.
Nie, wręcz odwrotnie, stara się chłodzić.Track mode podgrzewa baterie? Więc można sobie ręcznie podgrzać dojeżdżając do SC? Można gdzieś sprawdzić temperaturę baterii?
Takie osiągi wymagają bardziej zwartego zawieszenia, do tego jeszcze 20 calowe koła … Ja się cieszę, że jest zauważalnie twardszy niż LR, bo ten był dla mnie zdecydowanie zbyt gąbczasty, szczególnie tylna oś.Niestety ten recenzent ocenia komfort zawieszenia inaczej (opublikowane dzisiaj) 🙁