Moje przygody w UE z ENEL X vs GreenWay roaming

vwir

Pionier e-mobilności
50min stania a 30min stania to nie jest wydumany problem. Uwierz mi. Przez cały czas miałem 62kW. Szlag mnie trafiał. Dopiero gdy sąsiad się odpiął z chademo to skoczyło mi do 72kW, ale wtedy to ja też już miałem 80% i się odpinałem. Do tego dojazd i powrót z ładowarki z jakiegoś zadupia, kolejne 15minut.

Ja nie próbuję Cie przekonać, że Enel X ma być dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. Tylko zaznaczam problemy jakie napotkałem z GW, żeby potencjalny nabywca abonamentu był świadom ograniczeń.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Mach-E. Pomiędzy 70% a 80% zjeżdża z ponad 70kW do ok. 60kW i potem przy 80% nagły spadek do ok. 32kW. Ostatnie kilka minut ładowania.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja z EnelX jestem zadowolony. Poczatkowe problemy z ladowaniem rozwiazalem karta zamowiona za 16€ (jeszcze przed promocja).
Karta daje mi gwarancje odpalenia ladowarki.
Maly abonament w GW jeszcze utrzymuje bp czasem mi brakuje kWh z pakietu 320 u Enela, ale na razie jest tanio i fajnie.
Ionity na trasach ktorymi sie przemieszczam mi bardzo przyspiesza podroze, ladowarki musza byc na MOPach a nie w czarnej dupie.
 

Piotr

Fachowiec
udało mi się wykupić pakiet 320 kWh za 99 euro - fajna cena i tylko to

w PL ENEL X upierdliwe

na Słowacji i Węgrzech potwierdziły się moje problemy wcześniejsze, że nie wszystkie ładowarki w danym miejscu są dostępne dla ENEL X - raz musiałem się przestawiać na inną bo tylko 1 z 2 była dostępna mimo, że obydwie były puste

testowałem też GW w roamingu [100 zł abonament] - tu nie miałem żadnych problemów ale testowałem na ładowarce GW w Słowacji więc to ładowarka była ich

co ciekawe z GW dostanę fakturę krajową łączną na koniec miesiąca z ładowaniami krajowymi i roamingowymi

po majówce postanowiłem wypowiedzieć ENEL X i stosować tylko GW z abonamentem 100 zł + pełnymi fakturami zbiorczymi
przeanalizowałem też, że GW ma sporo roamingowych ładowarek w zasadzie w każdym kraju jaki mnie interesuje [od Holandii / Belgii do CRO włącznie]
do tego ładowarki TESLI i w sumie nic więcej nie potrzebuje - zamiast kombinować z ENEL X wolę za 100 zł z fakturą mieć wygodę w kraju i za granicą

PS. cena za granicą w GW jest taka sama jak w kraju czyli 2,2 PLN brutto za kWh przy wysokich mocach

PS2 no i dodatkowo w GW mam rabat 10 % za EV klub ale to tylko w PL - za granicą nie nalicza się rabat
W jaki sposób kupiłeś ten pakiet? Czy zmieniałeś swój adres i używałeś jakiegoś VPN? Czy wystarczyło nic nie zmieniać i wjechać np. do Niemiec?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jest wątek na ten temat, poszukaj. Generalnie trzeba wyłączyć lokalizację i wybrać, że jesteś we Włoszech. To wystarczy.
 

abes99

Posiadacz elektryka
Dla niepoznaki wątek nazywa się JuicePass (tak się wcześniej to nazywało). Czytaj odtąd:
W pakiecie 320kWh ładowanie DC wychodzi ok. 1,45zł/kWh, nawet na najszybszych ładowarkach DC. IMHO, warto skorzystać ;)
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji nie dajesz uprawnień do lokalizacji, wybierasz kraj Włochy, a dalej podajesz już normalnie swoje dane w Polsce. Jak już ogarniesz pakiet, to możesz przyznać aplikacji dostęp do lokalizacji, żeby Cię mogła namierzyć na ładowarkach ;)
 

MaRio_KalisZ

Nowy na Forum
Dla niepoznaki wątek nazywa się JuicePass (tak się wcześniej to nazywało). Czytaj odtąd:
W pakiecie 320kWh ładowanie DC wychodzi ok. 1,45zł/kWh, nawet na najszybszych ładowarkach DC. IMHO, warto skorzystać ;)
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji nie dajesz uprawnień do lokalizacji, wybierasz kraj Włochy, a dalej podajesz już normalnie swoje dane w Polsce. Jak już ogarniesz pakiet, to możesz przyznać aplikacji dostęp do lokalizacji, żeby Cię mogła namierzyć na ładowarkach ;)
przeklikałem tak jak podałeś (brak uprawnień, Włochy) przechodzę do rejestracji i jako kraj pozostawiam Italy czy zmienić na Polskę?
 

abes99

Posiadacz elektryka
Ja w rejestracji podawałem już Polskę...
 
Top