MY 2024 AWD LR 19” - zasięgi

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Hmmm... interesting. Chyba bez podania trasy miasto-miasto sie nie obejdzie żeby zweryfikować twóje wyniki w ABRP. I to ktoś z synchornizowanym TMY by się musiał wypowiedzieć. U mnie to wyniki dla TM3, ale jeżdżonej własnie z autostradowym 140+ km/h w trasach.
 

sigg

Posiadacz elektryka
Ja po prostu wpisałem "Warszawa" i "Cologne" w ABRP. Nie sprawdzałem tutaj konkretnego adresu tylko po prostu dojazd do miasta, gdzie czasem jeżdżę.
 

Michal

Moderator
Powinieneś mieć około
No masz około 120 min jazdy na 30 min ładowania.

Imo to nie wygląda zbyt wygodnie.

Obecnie jeżdżę spalinówką i zatrzymuje się raz na około 3-4h na 15-20 minut.
Tak to wygląda, lepiej się da tylko jak wolniej jedziesz, ale wydłuża to sumaryczny czas dojazdu.
Przy czym mogę dodać od siebie, że jeżdżąc z takimi właśnie częstymi przystankami jestem duuuużo bardziej wypoczęty / mniej zmęczony na miejscu niż jeżdżąc tak jak Ty wcześniej.

Jak często jeździsz takie trasy? Przy trasach po Polsce ~500 km, to jest 1 przystanek i całkiem przyjemnie wychodzi.
 
Last edited:

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
No masz około 120 min jazdy na 30 min ładowania.

Imo to nie wygląda zbyt wygodnie.

Obecnie jeżdżę spalinówką i zatrzymuje się raz na około 3-4h na 15-20 minut.

Jak na to w taki sposób patrzysz to faktycznie lepiej jechać dieslem. Pytanie ile razy w roku robisz taką trase. Może jeszcze nie czas na elektryka.
 

Raf24

Fachowiec
Dla mnie nawet RWD SR z infrastrukturą zach. europejską w zupełności wystarczy .
1300km nad Gardę 6 ładowarek jak słuchałem Tesli a z powrotem po swojemu 5 .
Elon zrobił samochód dla moich roczników pierwsza ładowarka trochę za szybko druga prawie dobrze reszta wyliczona pod prostatę 55lat wzwyż :D.
Do pierwszej LR robi różnicę ale później szybkość ładowania LFP od 5% do 50% -178Kwh robi robotę .
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
U mnie z dziecmi nie ma opcji 3h w aucie przesiedzieć bez postoju. Kiedyś umiałem na jedną przerwe tankowania łyknąc Chorwacje w 8h, oczywiście spalinówką, oraz dzieci nie było. W pewnym momencie doszło do mnie że robienie rekordów nikogo nie rusza poza moimi plecami, więc dałem se spokój. Czy przystanki na siłę są potrzebne w takiej ilości co ładowanie, nie wiem. Ale wiem że po 70k km darmowego jeżdzenia i żetonów jakie mi zostają w kieszeni jestem w stanie poświęcić te dodatkowe 2h w trasie pare razy na rok, żeby se pograć w gre na parkingu.
 
Top