Naprawa gwarancyjna

Piotr

Zadomawiam się
Podczas składania zlecenia drobnych usterek do serwisu otrzymuje wycenę którą muszę zaakceptować. Czy to jes dla mnie zobowiązanie do zapłaty czy tylko szacunkowy koszt, który zostanie pokryty przez Tesle w ramach gwarancji?
 

danielm

Pionier e-mobilności
to jest tradycyjne teslowe ułatwianie nam życia które bardziej komplikuje :) praktycznie zawsze kwota jest zero bo auto na gwarancji ale to jeszcze nic. jak mają akcje przywoławczą na prewencyjne wymienianie pompy ciepła to też ten koszt podają do zaakceptowania. ty zgłaszasz pierdołe a oni Ci mówią że masz zaakceptować kilka tys zł z góry bo sobie dopisali coś w apce o czym nie wiesz
 

Piotr

Zadomawiam się
to jest tradycyjne teslowe ułatwianie nam życia które bardziej komplikuje :) praktycznie zawsze kwota jest zero bo auto na gwarancji ale to jeszcze nic. jak mają akcje przywoławczą na prewencyjne wymienianie pompy ciepła to też ten koszt podają do zaakceptowania. ty zgłaszasz pierdołe a oni Ci mówią że masz zaakceptować kilka tys zł z góry bo sobie dopisali coś w apce o czym nie wiesz
Ale akceptacja oznacza że zobowiązuje się do zapłaty? Czy tak robią standardowo a potem anulują w ramach gwarancji?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ale akceptacja oznacza że zobowiązuje się do zapłaty? Czy tak robią standardowo a potem anulują w ramach gwarancji?
nie ma to znaczenia żadnego. musisz zaakceptować a ostateczna faktura nie będzie się w żaden sposób opierać na wstępnym kosztorysie :)
 
Top