Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Naprawa ładowarki Warszawa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elveh, post: 109187, member: 525"] Drobniutki komentarz techniczny, ale w dobrej wierze. Technicznie pomiędzy EVSE a pojazdem jest 1 dodatkowa linia komunikacyjna, oznaczona jako CP - Control Pilot. Ta druga o której piszesz [USER=1241]@zibizz1[/USER] kończy się we wtyczce i za pomocą rezystora "koduje" informacje o maksymalnej mocy kabla. Norma IEC61851 specyfikuje wartość tych rezystancji. Z tych powodów nie powinno się właśnie stosować przejściówek pomiędzy kablem a gniazdem (np. Type-2 -> Type-1). W tej sytuacji bowiem znika nam możliwość zweryfikowania na jaki maksymalnie prąd taki zestaw jest przewidziany. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Naprawa ładowarki Warszawa
Top