Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

teślomierz

Fachowiec
Ja bym tego wogóle nie odbierał, bo później to raczej ciężko będzie cokolwiek wywalczyć.
Niby dają 2 lata gwarancji na tę naprawę.
Już kurde podpisałem odbiór... zwróciłem im spowrotem to se przekreślili w papierach, nie zrobili nowego przyjęcia...

Mechanik zrobił ze mną jazdę (on za kierownicą) przyznał, że jest dziwny hałas przy 80km/h, ale ściąganie na prawo to mi próbuje wmówić, że mi się wydaje, bo ja jestem przewrażliwiony, a on jeździ teslami od dawna i ta moja tesla to jedna z lepiej jeżdżących
 
Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
Mechanik zrobił ze mną jazdę (on za kierownicą) przyznał, że jest dziwny hałas przy 80km/h, ale ściąganie na prawo to mi próbuje wmówić, że mi się wydaje, bo ja jestem przewrażliwiony, a on jeździ teslami od dawna i ta moja tesla to jedna z lepiej jeżdżących
Innymi słowy "z tych wszystkich co naprawialiśmy, to pańską udało się i tak najlepiej zrobić"? :-D
 

p.j.s

Fachowiec
Niby dają 2 lata gwarancji na tę naprawę.
Już kurde podpisałem odbiór... zwróciłem im spowrotem to se przekreślili w papierach, nie zrobili nowego przyjęcia...

Mechanik zrobił ze mną jazdę (on za kierownicą) przyznał, że jest dziwny hałas przy 80km/h, ale ściąganie na prawo to mi próbuje wmówić, że mi się wydaje, bo ja jestem przewrażliwiony, a on jeździ teslami od dawna i ta moja tesla to jedna z lepiej jeżdżących

Mogę spytać jestem gdzie naprawiałeś? W jednym z wcześniejszych postów pojawiło się PGD Katowice (google podpowiada że jest jakiś na ul. Siemianowickiej 52). Jeśli tam, to dlaczego nie w Tesli, skoro naprawa z AC? Chyba że finansowałeś własnymi środkami to rozumiem. Czy zdradzisz mniej więcej skalę kosztów (nie musi być dokładnie - byle mniej więcej poznać przedział) ? Bo rozbieżności na początku tego wątku były ogromne (niektórzy nawet szkodę całkowitą prognozowali). Nie chcę się wtrącać w Twoje prywatne sprawy finansowe (nie mój biznes), ale na pewno sporo osób jest takimi sytuacjami zainteresowana, bo przy zakupie ludzie kalkulują co ile kosztuje w przypadku drobnych kolizji. No i ostatecznie czy sporo części zawieszenia ucierpiało? Trzymam kciuki żeby udało się doprowadzić auto do stanu 100% sprawnego!!
 

6a8

Posiadacz elektryka
PGD Siemianowicka - to autoryzowany Body Shop Tesli, czyli jakby w Tesli.
Możesz podać, co było wymienione i zrobione ?

Edit : któreś opony były wymieniane, bo buczenie - może być z felernej opony po prostu ?
 
Last edited:

p.j.s

Fachowiec
PGD Siemianowicka - to autoryzowany Body Shop Tesli, czyli jakby w Tesli.
Nie mam problemu z innymi serwisami, ale jeśli naprawa wymaga więcej "know-how" to chyba osobiście wolałbym oddać do autoryzowanego. Tak jak teraz - wszystko naprawione, ale jakieś dziwne hałasy przy 80 km/h się pojawiły.
 

teślomierz

Fachowiec
Czy zdradzisz mniej więcej skalę kosztów (nie musi być dokładnie - byle mniej więcej poznać przedział)
36k

lista części wymienionych:
  • "mech kier kpl" mechanizm kierowniczy kompletny ~ 9k
  • wahacze (dolny, górny, "wzdł", poprzeczny, osi) ~ 4k
  • "ramię wyrównaw" ~ 500 zł
  • felgi ~ 6k
  • opony
  • kołpaki
  • piasta koła i łożysko ~ 1k
  • śruba jakaś
  • nakładka wahacza
  • chlapacze
  • ochrona progu
  • zatrzaski mocowań
robocizna ok. 10k
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Moim zdaniem po takim uderzeniu nie ma szans żeby auto jechało idealnie prosto jak puścisz kierownice. Tobie się wydaje, że ściąga, a mechanikowi, że jest okay? Przecież to jest proste, przyjeżdżasz na dwa auta na testy (drugie auto kolegi, brata, ojca, ale nie uderzone), jedziecie na jakąś równą nie dziurawą drogę, przy prędkości 50 kmh puszczasz kierownice i auto ma jechać prosto, cały czas prosto, nie skręcać. Potem ten sam odcinek robicie drugim autem z tą samą prędkością bo mechanik Ci zapewne powie, że skręca bo droga krzywa. Ja Ci powiem z doświadczenia, że z czasem będzie ściągać coraz mocniej i co kilka miesięcy czy tysięcy kilometrów będziesz musiał geometrię robić.
 
Top