Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 98598, member: 1203"] Uprawnienia sepowskie uprawniają do konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych do 1kV (lub więcej po dodatkowym kursie), w tym dużo większych, bardziej skomplikowanych i potencjalnie bardziej niebezpiecznych niż samochód elektryczny. Napisz proszę dlaczego miały by nie dotyczyć tak relatywnie prymitywnej konstrukcji jak BEV? Wiem na czym polegają takie szkolenia, u nas firmie są takowe prowadzone dla autoryzowanych i nieautoryzowanych warsztatów. Nie ma to jednak nic wspólnego z wymaganiami prawnymi, to po prostu szkolenia aby mechanik zapoznał się z technologia naprawy i jedyne co potwierdzają to zapoznanie się z technologią producenta (w przypadku ASO autoryzują też dla danego mechanika możliwość naprawy danego modelu). Od strony prawnej każdy mechanik dotykający się układu wysokiego napięcia musi mieć uprawnienia sepowskie. Natomiast jeśli nie dotykasz się układu HV to do czego potrzebne są jakiekolwiek uprawnienia? Jeśli wymiana np. wahacza czy siłownika klapy jest na tyle niebezpieczna że potrzebne są do tego specjalistyczne uprawnienia to oznacza że taki produkt nie powinien być dopuszczony do sprzedaży ponieważ jest potencjalnie niebezpieczny i dla użytkownika. Proszę bardzo, jakieś 10 sekund szukania w google i jest nawet film od producenta jak zmienić. Citroen e-Spacetourer. Jaguar i-Pace. Koła zapasowego nie dodaje się obecnie z innych powodów. Po pierwsze przestrzeń stracona na jego komorę i na samo koło znacznie obniża wielkość bagażnika a to słabo wygląda w materiałach reklamowych, po drugie zwiększa masę co też może wpływać na zasięg zarówno ten w teście WLTP jak i w codziennym użytkowaniu. Firmy walczące o to żeby urwać 0,5 kg gdzie się da nie do końca są zainteresowane dokładaniem kilkunastu kg do bagażnika, które statystycznie przydadzą się raz na kilka lat. Natomiast od strony technicznej nie ma żadnych przeciwskazań żeby klient sam zmienił koło jeśli zastosuje się do wytycznych i zachowa ostrożność. [MEDIA=youtube]tBLMT3g7mJo[/MEDIA] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
Top