Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="p0li, post: 98615, member: 128"] tu przyznam że swoją wiedzę opieram na rynku niemieckim i nie mam aktualnej wiedzy co obowiązuje w .pl z tego co wyguglałem - w .pl potrzebne są uprawnienia sepowskie + szkolenie producenta samochodu oraz kogoś wykwalifikowanego z pracą z ukłądami wysokonapięciowymi w .de - osobna norma i szkolenia sa da elektryków "domowych" (odpowiednik SEP) i osobna norma i szkolenia dla elektrykow "samochodowych" podejzewam ze jest to zwiazane z inna budowa, problematyką, rodzajem napięcia i metodyką pomiarów kolejne pytanie: w niemieckim szkoleniu HV jest kilka stopni - podstawowy (o którym pisałem wyżej) - pozwala na prace mechaniczne bez dotykania komponentów HV (wchodzi w to także wymiana koła) ale w tym szkoleniu mechanik uczy się rozróżniania komponentów HV od normalnych mechanicznych kolejne 3 stopnie to (jak dobrze pamietam): 1-praca na komponentach HV z odłaczonym napięciem, 2-praca na komponentach HV pod napięciem, 3-projektowanie systemów HV trzecia sprawa: umówmy się że dacia sandero to nie jest dobry przykład elektryka :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
Top