Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 98658, member: 1203"] W takim razie ktoś kto tworzył te przepisy albo jest odklejony od rzeczywistości albo samochodu elektrycznego nie widział nawet na zdjęciu (a pewnie jedno i drugie). No chyba że na początku elektryfikacji samochodów poszły jakieś grube łapówki od producentów ICE chcących jak najbardziej zniechęcić do nowej technologii. Tak, tego typu szkolenia są przydatne dla tych którzy chcę mieć w pracy łatwiej ale to nie jest żadne rocket science. Idąc tokiem rozumowania tych niemieckich przepisów to w PHEV klient nie powinien dolewać płynu do spryskiwaczy bo może go porazić (bo przecież tam też jest instalacja HV). Chyba też już zaczynam rozumieć ideę Mercedesa z maską nieotwieralną dla klienta... Co w takim razie powiesz o Citroenie e-Spacetourer i Jaguarze i-Pace, też nie są dobrymi przykładami elektryka :)? Oba mają w polskim konfiguratorze opcje koła zapasowego. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
naprawy aut elektrycznych
Top