Nawigacja w tesli - użyteczność na dłuższe trasy po Polsce?

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Ale jak „mityczna” wygoda ? Działająca na dziś sieć SuC w Polsce jest karykaturalna, to prawda. Ale Niemcy, Holandia, Francja czy UK - pokaż mi wygodniejsze rozwiązanie - system Cię prowadzi na miejsce, wpinasz kabel i już. Żadnych rfid, żadnego zatwierdzania w apce, zero problemu z otrzymaniem faktury, świetne ceny. Lepiej być już chyba nie może, no chyba że wszystko co wymieniłem tylko jeszcze dodatkowo za darmo 😜
Pomimo tego widziałem sporo aut Tesli na innych ładowarkach raz nawet obok SuC a ładowali się "u konkurencji" To bylo chyba w Danii.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Pomimo tego widziałem sporo aut Tesli na innych ładowarkach raz nawet obok SuC a ładowali się "u konkurencji" To bylo chyba w Danii.
Bo w Dani jest taka opcja w Clever że płacisz 799DKK (450zł) i ładowanie wszedzie masz 0,89 DKK (0,51zł) taniej, także w domu jeśli założysz boxa za 2999DKK (1700zł) w promocji
Poniżej zdjęcia wykonane z jednego miesjca w Dani. Te 2 Tesle na innych ładowarkach to własnie E.ON które są częścia sieci Clever. Samych wtyczek Tesli jest 48, reszte zaznaczyłem:)
dan1.jpgdan2.jpgdan3.jpg
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Bo w Dani jest taka opcja w Clever że płacisz 799DKK (450zł) i ładowanie wszedzie masz 0,89 DKK (0,51zł) taniej, także w domu jeśli założysz boxa za 2999DKK (1700zł) w promocji
Poniżej zdjęcia wykonane z jednego miesjca w Dani. Te 2 Tesle na innych ładowarkach to własnie E.ON które są częścia sieci Clever. Samych wtyczek Tesli jest 48, reszte zaznaczyłem:)
View attachment 29705View attachment 29706View attachment 29707
To chyba tu byłem 😀
 

delta

Zadomawiam się
Bo w Dani jest taka opcja w Clever że płacisz 799DKK (450zł) i ładowanie wszedzie masz 0,89 DKK (0,51zł) taniej, także w domu jeśli założysz boxa za 2999DKK (1700zł) w promocji
Poniżej zdjęcia wykonane z jednego miesjca w Dani. Te 2 Tesle na innych ładowarkach to własnie E.ON które są częścia sieci Clever.
Z tym Clever w Danii jest trochę inaczej niż napisałeś. Jest to po prostu abonament miesięczny, w ramach którego można się ładować za 0kr/kWh na stacjach Clever i jego partnerów (na twoich zdjęciach widać akurat partnerskie e.on i unoX). Nie obniża on jednak cen na stacjach innych niż partnerskie.

Abonament bez wallboxa Clever w domu kosztuje obecnie 899kr/mc. Natomiast z wallboxem Clever kosztuje 799kr/mc. W tym drugim przypadku można ładować się za 0kr/kWh zarówno na stacjach zewnętrznych Clever (i jego partnerów) jak i w domu. Jedynie jeśli średnia giełdowa cena prądu w danym miesiącu przekracza 0,89kr - wtedy dopłaca się parę øre do każdej kWh pobranej w domu w tym miesiącu, ale w ostatnich miesiącach taka sytuacja zdarzała się bardzo rzadko.

Nie pamiętam, jaka jest fair use policy. Na pewno jednak nie można korzystać z jednego abonamentu do ładowania wielu aut. Przy zakupie dwóch abonamentów na dwa auta dostaje się delikatny rabat.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Bo w Dani jest taka opcja w Clever że płacisz 799DKK (450zł) i ładowanie wszedzie masz 0,89 DKK (0,51zł) taniej, także w domu jeśli założysz boxa za 2999DKK (1700zł) w promocji
Poniżej zdjęcia wykonane z jednego miesjca w Dani. Te 2 Tesle na innych ładowarkach to własnie E.ON które są częścia sieci Clever. Samych wtyczek Tesli jest 48, reszte zaznaczyłem:)
View attachment 29705View attachment 29706View attachment 29707
Zacny hub - Kliplev. I nieźle to wyglądało jak trzy Skody i Volvo ładowały się na SuC a dwie Tesle na eon. Jak widać każdy liczy po swojemu a ceny i tak są niskie.
 

wxwx78

Fachowiec
och Koledzy i Koleżanki. Kolega, autor tematu, pytał o Polskę a rozmowa poszła na wody międzynarodowe ;-)
 
Top