[Nieaktualne] Sprzedam nowe OEM Michelin E Primacy 235/45/R18 (letnie) - 4 szt 2.600zł

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Za tydzień (do połowy listopada 2023r) odbieram nową Teslę TM3 Highland na oponach Michelin E Primacy 235/45/R18 (letnie) i zmieniam na całoroczne.

Sprzedam więc oryginalne OEMy z przebiegiem 10-20 km (dziesięć-dwadzescia km) bo zaraz po odbiorze zamierzam przejść na całoroczne. DOT zakładam że z drugiej połowy 2023r. ale okaże się jak dotrze.

Cena za komplet 4 szt. 2600 zł (w SklepOpon z DOT 2023 wychodzi 1.088zł/szt czyli 4.352 zł komplet, Oponeo 854 zł / szt czyli 3.416 zł). Przekładkę na terenie Warszawy lub okolic mogę zrobić w wybranym serwisie oponiarskim przez kupującego lub zaoferować już zdemontowane.

Niestety dzisiaj nie moge precyzyjnie wskazać dokładnie datę odbioru - raczej nie wcześniej niz za tydzień i nie później niż na dwa tygodnie.

881000503
 
Last edited:

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Nie wszyscy potrzebują faktury a opony są nowe - ja ich jeszcze nie widziałem. Bez jakiegokolwiek zużycia i młodym DOT. Jakby nie było 1000 zł tańsze niż w internecie. Ale oczywiście do wiosny może się uchowają - mnie się nie spieszy
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nowe sa w sklepie, na twoich tesla od dwoch miesiecy stoi i sie odksztalcaja, byly zakladane i beda zdejmowane.
Gwarancji nie ma, a cene obnizasz o 20% ?
Ale oczywiscie zycze powodzenia, pewnie bedzie duzo takich opon na rynku bo nie ty jeden zmieniasz na caloroczne :)
 

KrzysztofFly

Moderator
Nowe sa w sklepie, na twoich tesla od dwoch miesiecy stoi i sie odksztalcaja, byly zakladane i beda zdejmowane.
Gwarancji nie ma, a cene obnizasz o 20% ?
Ale oczywiscie zycze powodzenia, pewnie bedzie duzo takich opon na rynku bo nie ty jeden zmieniasz na caloroczne :)
Dokładnie, tak jak piszesz. Moim skromnym zdaniem, realnie cena powinna wynosić około 50% ceny. Sam kupowałem w ten sposób na "zapas" opony do e-C4, aktualnie najniższa cena na rynku wynosi 600zł za sztukę, ja płaciłem 800zł za komplet 4 sztuk.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Nowe sa w sklepie, na twoich tesla od dwoch miesiecy stoi i sie odksztalcaja, byly zakladane i beda zdejmowane.
Gwarancji nie ma, a cene obnizasz o 20% ?
Ale oczywiscie zycze powodzenia, pewnie bedzie duzo takich opon na rynku bo nie ty jeden zmieniasz na caloroczne :)
Jak tak piszecie to chyba już jednak sobie je zostawię i dokupie zimówki. Zjazd do 50% oznaczałby cenę niższą o 1800 zł a w tych pieniądzach mam jakieś 12 przekładek u wulkanizatora z wyważeniem i rotacją czyli do końca żywotności gumy. I nie będzie kompromisów w zimie czy lecie - bardzo dziękuję za te cenne uwagi.
Dodatkowo nawet ekonomiczne zimówki będą lepsze niż najlepsze całoroczne zwłaszcza że na nie zamierzam jeździc w skrajnie zimowych warunkach - mam drugie auto a mróz to słabszy zasięg, śnieg - ryzyko uszkodzenia akumulatora
 
Last edited:

KrzysztofFly

Moderator
Jak tak piszecie to chyba już jednak sobie je zostawię i dokupie zimówki. Zjazd do 50% oznaczałby cenę niższą o 1800 zł a w tych pieniądzach mam jakieś 12 przekładek u wulkanizatora z wyważeniem i rotacją czyli do końca żywotności gumy. I nie będzie kompromisów w zimie czy lecie - bardzo dziękuję za te cenne uwagi.
Dodatkowo nawet ekonomiczne zimówki będą lepsze niż najlepsze całoroczne zwłaszcza że na nie zamierzam jeździc w skrajnie zimowych warunkach - mam drugie auto a mróz to słabszy zasięg, śnieg - ryzyko uszkodzenia akumulatora
Ja do Tesli dokupiłem w dobrej cenie komplet oryginalnych nowych kół, z letnimi oponami, celem zrobienia z tego kompletu zimowego, pierwsza myśl była aby opony letnie sprzedać, jednak biorąc pod uwagę niską wysokość bieżnika w nowych oponach Hankook, a także realną cenę za jaką mógłbym je sprzedać (bo przecież wszyscy mają nowe w swoich autach, więc zapotrzebowanie znikome), postanowiłem je zostawić na zapas. W tym sezonie na letnich zrobię 25kkm, w przyszłym zapewne podobnie, a potem założę nowe które mam na zapasie.
A co do wysokości bieżnika w MICHELIN e-PRIMACY, to one z tego co pamiętam (mam je w e-C4) też dużą głębokością nie grzeszą ;).
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Jak mam jechać gdzieś na narty - w góry, gdzie często jest sporo śniegu i nie wiadomo co pod spodem to jakoś mi się nie uśmiecha. Kiedyś na parkingu na Słowacji zaryłem mercedesem w niezabezpieczony konar który zbytnio nie był widoczny pod śniegiem - gdyby była to niska tesla to raczej obawiałbym się o kondycję baterii w takiej sytuacji.
 
Top