Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Niro EV 2023
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 71481, member: 127"] Nie czuć. Podjechałem testować ID.4 (204KM) leafem (150KM) i ID.4 odpycha się znacznie słabiej, nie ma tego kopnięcia w plecy. Co widać też w danych na papierze (leaf 7,9s do setki, ID.4 8,5s do setki). Sprawa się pogarszała powyżej 100km/h. Wtedy VW już wyraźnie traci moc. Z drugiej strony - gdy testowałem ID.4 to było mokro. O ile leafem w takich warunkach mogę zapomnieć o wciskaniu gazu do oporu, to w ID.4 nie było z tym problemu. Rozwijał moc znacznie płynniej, szerokie opony na tylnej osi znacznie lepiej utrzymywały przyczepność na mokrym. Więc w kiepskich warunkach drogowych ID.4 będzie się odpychał lepiej, mimo iż nie kopie w plecy. Sama jazda ID.4 była bardzo przyjemna, dobrze zestrojone zawieszenie (bardziej komfortowe niż w Mach-E) i nieduże wymiary zewnętrzne przy dużej ilości miejsca w środku. Do tego bardzo mały promień skrętu. Odpadł z powodu wspomnianych słabych osiągów i braku one-pedal drive. Podłokietniki z PKS-u też mi średnio leżały. Ale - przy obecnych cenach Tesli chyba niespecjalnie widzę sens kupowania ID.4. Mimo iż daleko mi do bycia fanem Tesli. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Niro EV 2023
Top