Kiedyś dla testu pojechałem 110km/h przez S5, potem od Wrocław Północ całe AOW do Magnic + kawałek wioskami, wyszło mi 15.9kWh/100km. Ale wtedy była piękna pogoda

Zresztą ukształtowanie terenu swoje robi - mieszkam w okolicach Trzebnicy, jadąc ode mnie do Trzebnicy mam zużycie 30kWh/100 (cały czas pod górkę), a potem spada
Generalnie taki test mało mówi, a to dlatego że w Niro EV wyniki bardzo zależą od pogody i kaprysu auta

Podejrzewam że w innych autach podobnie, i dlatego słynny Zakopane test ma wyniki w dwie strony.
Na przykład wczoraj wracając do domu miałem zużycie 16.9kWh/100km (!) a dziś praktycznie tak samo jadąc miałem coś koło 19. A pogoda podobna była - ok 20 stopni po południu. Z praktycznie identycznym stylem jazdym (na S5 cały czas na tempomacie). Generalnie moją trasę robię od 17 do 22 kWh/100km (te wyższe zużycia raczej rano przy kilku stopniach na dworze). Bardziej istotna jest dla mnie średnia całościowa - 19.5kW/100km przy 3600km.