Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Niro EV po roku
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="mimx, post: 244825, member: 1081"] To ja może dorzucę moje przeżycia. Akurat przedwczoraj minęły 2 lata od wyjazdu Niro z salonu, 56kkm - byłoby dużo więcej, ale o tym poniżej. 1. Po kilometrze od wyjazdu z salonu komunikat o niskim ciśnieniu w oponach, ciśnienie 1,4-1,6 bara, diler nie dopilnował tego przy wydaniu samochodu. OK, drobiazg, ale pierwszy taki przypadek przez 17 lat kupowania nowych samochodów. 2. Po ok. 500 km komunikat o błędzie systemu elektrycznego pojazdu. Wielokrotne, nieskuteczne próby diagnostyki, sprawa „zakończona” lawetą 300 km od domu przy przebiegu ok. 5000 km. Wcześniej samochód wielokrotnie przerywał ładowanie, co było zgłaszane w ASO. 7 tygodni oczekiwania na wymianę ICCU. 5,5kkm samochodem zastępczym, otrzymanym po interwencji w centrali Kia, Soul EV. 3. Dziwne pikanie przy wsiadaniu do samochodu. Nieskuteczna diagnostyka u dilera. Przy drugiej próbie diagnostyki wykryto problem z dilerskim montażem Immo QX. Naprawione. 4. ASO Siedlce podczas przeglądu nie potrafił wykonać przekładki kół przód/tyl (twierdzili, że felgi muszą zostać na swoich miejscach i można przełożyć tylko opony - odmówiłem). Dopiero po interwencji centrali (po moim mailu) się to udało. Konieczna kolejna wizyta. 5. Uszkodzenie szyby, czas oczekiwania na nową 7 tygodni i kolejne 5,5kkm samochodem zastępczym (Merc EQA) - na szczęście zadziałał pakiet dilerski z PZU z nielimitowanym zastępczakiem. 6. Nietypowe dźwięki pochodzące z układu napędowego po przekroczeniu przebiegu 40kkm. Konieczne łącznie 4 wizyty w ASO. 3 diagnostyczne i jedna w celu wymiany komponentów. Koszt cennikowy wg doradcy to 24kzł. Dzień po wymianie samochód zgłasza usterkę BMS. Samochód trafia na lawetę -> ASO. Samochód „naprawiony” następnego dnia - ponoć niedokładne odpowietrzenie układu chłodzenia po wymianie silnika / skrzynki redukcyjnej. Tydzień później w czasie jazdy przestaje działać ogrzewanie. Po zatrzymaniu, ogrzewanie wznawia pracę. Nie działa za to klimatyzacja, co odkryłem kilka dni później, ani zdalne sterowanie ogrzewaniem / chłodzeniem wnętrza. Został wymieniony cały (!) układ klimatyzacji, tj. 2 skraplacze, parownik, kompresor, jakieś rurki itd. Cennikowo ~40kzł (podejrzałem papiery w ASO) i kolejne 5 tygodni "na kołkach" i 4kkm zastępczakami (cee'd i EV6). Tak poza tym, bardzo lubię mój samochód. Gdy działa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Niro EV po roku
Top