Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Przem, post: 39586, member: 849"] Biorąc pod uwagę, że dziś 3 cylindrowe silniki pij 990ccm o mocy 110kM napędzają auta typu SUV, to paranoja, jeździć się tym nie da. Żeby zobaczyć jaki komfort w nowej 208 przejechałem się najwyżej wyposażoną wersją GT, z najmocniejszym benzyniakiem, 3 cylindry. Zastanawiałem się, czy wyjechać z podjazdu dealera, bo słychać było ten silnik, jakby się miała zaraz rozpaść. 3 cylindrowa syrenka z silnikiem motopompy chodziła równiej :) . Mówię potem gościowi Panie, toż ja myślałem że ten silnik wystawi zaraz kopyto nie byłbym w stanie jeździć czymś takim bo moje uszy cierpią, a silnik pojemności mniejszej niż mój motor :) . Ile taki silnik z taką mocą z litra zrobi kilometrów? Ta benzyna wychodzi 2,000zł taniej niż elektryk z dopłatą - tyle to w kwartał odrobię ładując się z fotowoltaiki :), więc tak nie do końca przynajmniej w tej klasie z duuuuużo droższymi obecnie elepśtrykami. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
Top