Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="SamochodyElektryczneKRK, post: 55548, member: 283"] No i po co te nerwy? Unosisz się jak rozgorączkowana baba:) Odpowiadałem Tobie, bo piszesz: "Leaf jest idealnym autem na kręcenie się wokół komina i bardzo je lubię i nie widzę na dzisiaj sensownego następcy. Ale do jazdy na długie trasy się nie nadaje." Dla mnie kręcenie się wokół komina, to właśnie te przysłowiowe 25 km (bo średnio tyle mniej więcej Polak dziennie robi). Mam inne zdanie co do tego na co się Leaf40 nadaje. Na trasy i owszem. Dla mnie trasa to już 200-400-500 km. I takie nimi robiłem po A/S bez rapidgate. I na pewno nie są to auta tylko do 300-400 km (czyli jedno ładowanie DC). Zobacz, że rapidgate najczęściej występuje w trasach użytkowników powyżej 3 ładowania DC, zatem jak są już około 600 km od domu. Wtedy moc ładowania spada o mniej więcej 40-60%, więc dalej ładuje tą mocą 20-25 kw, ale nie jest tak, że się nie da ładować, czy się nie da jeździć. A taki obraz przedstawiasz. Tłumaczysz mi, żebym przeczytał wątek, pojeździł trochę autem z chłodzeniem baterii aktywnym ("Gdy tylko spróbujesz jak się jeździ autem które nie ma rapid gate to dowiesz się, jaka jest różnica w stosunku do leafa"), mimo tego, że nie wiedziałeś, ile zrobiłem 40/62 kWh po Polsce i ile zrobiłem autami z chłodzeniem aktywnym. To, że Ty jeździsz tysiące kilometrów tygodniowo, nie znaczy że przeciętny - normalny kierowca w Polsce tyle robi. Zapytaj rodzinę, znajomych, czy też tyle jeżdżą. Ja się skupiam na normalnych użytkownikach a nie przedstawicielach handlowych, którzy nie dominują jednak wśród milionów kierowców w Polsce. EDIT: dodałeś w poście pytanie, więc odpowiadam. Zasugerowałeś wyraźnie podając przykłąd z fiatem, że tak samo jest z Leafem. Że ciężko, ale się da. Wcale ciężko nie jest, jak niby maluchem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
Top