Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 58932, member: 127"] Taaa, już czytaliśmy takie "rewelacje" na sąsiednim forum. Gdzie ktoś się zachwycał tym, że wielokrotne ładowanie na chademo poprawiało mu SOH. Później okazało się, że było dokładnie tak jak przypuszczałem - to jedynie BMSowi się "wydaje", że SOH jest lepsze. Po kilku ładowaniach AC SOH leciał na łeb na szyję. Tutaj może być podobnie - jesli ktoś ciągle ładował do 80% i nie pozwolił BMSowi zbalansować baterii to BMS nie zna pełnej jej pojemności, a co za tym idzie nie jest w stanie prawidłowo określić SOH. Kilka ładowań AC do 100% i rozładowań poniżej 10% powinno pokazać różnicę w SOH. Druga sprawa to nie tylko ładowanie do 80% wpływa na SOH. Wpływa na nie również ilość ładowań DC, czy pozostawiasz na dłużej baterię naładowaną do 100% czy od razu po naładowaniu jedziesz, wreszcie takie rzeczy jak klimat (czy to było w tym samym kraju?) i soft w aucie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?
Top