Bronek
Pionier e-mobilności
Nowe mapy, ale z wygladu stare i soft 2021.4.15.6.
Więc tak : 110 km po mojej testowej S6 Kołobrzeg - Koszalin wschód w obie strony:
-zero fanotomowych zwolnień ( pierwotnie było ok 6ciu w tym na początku były nawet ostre, potem łagodniały z czasem i było ich mniej ( z dwa?) )
-wróciła mi propozycja zmiany pasa z powrotem a czasem też na wjazdach/zjazdach. sama nie zmieniła ani razu ale nie bylo za bardzo kogo wyprzedzać, musiał bym jechać co najmniej 40-50 km szybciej niż ograniczenie.
- straciłem bezpowrotnie, chyba te swoje długie czasy bez prośby o dotkniecie kierownicy
- nie ma już dwóch skrzyzowań na których chciała zjezdżać na "starą drogę"
- prędkości są prawidłowe, czytanie znaków jest dobre
- ze 130 km/h w zjazd, najpierw zwalnia do ok 90 i zjeżdża o wiele mniej agresywnie, prawie jak ja.
PS.
Jechałem 129km/h ( dozw. 120/h) - jako prawie jedyny. Wszystkie dostawczaki mnie wyprzedziły, ja wyprzedziłem z może 2-3 TIRy i 3 osobowe. Sam przekraczając o 9 km/h byłem jednym z najwolniejszych.
Więc tak : 110 km po mojej testowej S6 Kołobrzeg - Koszalin wschód w obie strony:
-zero fanotomowych zwolnień ( pierwotnie było ok 6ciu w tym na początku były nawet ostre, potem łagodniały z czasem i było ich mniej ( z dwa?) )
-wróciła mi propozycja zmiany pasa z powrotem a czasem też na wjazdach/zjazdach. sama nie zmieniła ani razu ale nie bylo za bardzo kogo wyprzedzać, musiał bym jechać co najmniej 40-50 km szybciej niż ograniczenie.
- straciłem bezpowrotnie, chyba te swoje długie czasy bez prośby o dotkniecie kierownicy
- nie ma już dwóch skrzyzowań na których chciała zjezdżać na "starą drogę"
- prędkości są prawidłowe, czytanie znaków jest dobre
- ze 130 km/h w zjazd, najpierw zwalnia do ok 90 i zjeżdża o wiele mniej agresywnie, prawie jak ja.
PS.
Jechałem 129km/h ( dozw. 120/h) - jako prawie jedyny. Wszystkie dostawczaki mnie wyprzedziły, ja wyprzedziłem z może 2-3 TIRy i 3 osobowe. Sam przekraczając o 9 km/h byłem jednym z najwolniejszych.
Last edited: