Nowy cennik GreenWay od 01.11.2022

vwir

Pionier e-mobilności
Szczegółów protokołu komunikacyjnego CCS2 nie znam, ale skoro przekazywany jest z samochodu np. stan baterii, to równie dobrze można by przekazać do samochodu ile mocy wpycha w kabel ładowarka. I pokazać faktyczne zużycie całego procesu ładowania, a nie tylko fragment i to ten bardziej optymistyczny.
Wywołuję specjalistów o wypowiedź.
Może i CCS to potrafi (i wykorzystuje), ale type2 już nie. Jedyne co jest przesyłane po type2 to EVSE wysyła do auta informację o tym, jakie jest maksymalne natężenie prądu z jakim auto może się ładować. No i ten sam mechanizm jest używany do zakończenia ładowania. Tyle komunikacji.
 

cooler

Pionier e-mobilności
ORLEN z RFID będzie za kilka miesięcy.
Co by nie mówić to niektóre lokalizacje Orlenu na MOPach i przy głównych trasach są po prostu w genialnych miejscach, akurat tam gdzie trzeba. S7 waw-gda np. Mam abonament GW żeby ich wspierać, ale wysiłki i możliwości Orlenu warte są docenienia. Jeszcze żeby to było kilka CCS na stacjach.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Co by nie mówić to niektóre lokalizacje Orlenu na MOPach i przy głównych trasach są po prostu w genialnych miejscach, akurat tam gdzie trzeba. S7 waw-gda np. Mam abonament GW żeby ich wspierać, ale wysiłki i możliwości Orlenu warte są docenienia. Jeszcze żeby to było kilka CCS na stacjach.
Ja wczoraj wracalem z Poznania i tez stanalem na orlenie dwa razy po 15minut. Jest ich aporo i sa na MOP. Szkoda ze tylko okolo 75kW ale i tak trwalo to krocej niz zjazd do Lucmierza i powrot na trase.

I wszystko dzialalo na orlenie ! Raz tylko mi przerwalo ladowanie i musialem podlaczyc jeszcze raz.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Szkoda ze tylko okolo 75kW
Pewnie zależy od lokalizacji, ja kilka razy pod rząd uzyskiwałem 97kW tak do ok 60% SoC właśnie na Orlenie. Wychodziło szybciej niż na Ionity przy A1, a jednak sporo taniej.
 
Last edited:
Top