Nowy hit sprzedaży?

mysh

Zadomawiam się
Jestem w szoku, że dział Volvo ex30 jeszcze nie kipi. Tak na mój gust, to wszyscy ludzie, którzy nie darzą suvów nienawiścią i wystarcza im zasięg TM3 RWD, powinni poważnie rozważyć EX30. Cena jest naprawdę kosmicznie dobra i dzięki niej można przymknąć oczy na wady, jakie te pojazd będzie miał.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jesteś pewien? Wiesz, że w wersji za 170tys masz 51kWh, a duży zasięg masz dopiero w wersji za prawie 200tys? Wiesz, że jeśli na przykład chcesz kamerę 360 to musisz wziąć wersję za 220tys? Przyjrzyj się dokładniej konfiguratorowi.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Cena z konfiguratora to jedno, cena za jaką da się kupić to inny temat. Wygląda na to że Volvo będzie chciało mocno wejść na rynek więc pewnie da radę wynegocjować jeszcze jakiś przyzwoity rabat. Jak dostałem ofertę promocyjnego leasingu to aż zacząłem myśleć czy nie zamienić kijanki na EX30.
W połowie lipca ma być oficjalny pokaz pierwszych sztuk w Polsce. Ta jeansowa tapicerka wygląda świetnie ale ma być dostępna tylko w jednym kolorze nadwozia. Ogólnie zdecydowanie ma się zmniejszyć ilość dostępnych konfiguracji w porównaniu do wcześniejszych modeli - no cóż, oszczędności.
 

inter

Pionier e-mobilności
Cena z konfiguratora to jedno, cena za jaką da się kupić to inny temat. Wygląda na to że Volvo będzie chciało mocno wejść na rynek więc pewnie da radę wynegocjować jeszcze jakiś przyzwoity rabat. Jak dostałem ofertę promocyjnego leasingu to aż zacząłem myśleć czy nie zamienić kijanki na EX30.
W połowie lipca ma być oficjalny pokaz pierwszych sztuk w Polsce. Ta jeansowa tapicerka wygląda świetnie ale ma być dostępna tylko w jednym kolorze nadwozia. Ogólnie zdecydowanie ma się zmniejszyć ilość dostępnych konfiguracji w porównaniu do wcześniejszych modeli - no cóż, oszczędności.
O jakiej wersji wyposażenia mówimy, skoro podgrzewanie fotele i kierownica + ciemne szyby z tyłu, to dopłata.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Nie mówiłem o żadnej konkretnej wersji. Nie wiem czemu tak Cię dziwi że te opcje są w pakietach - przyciemniane szyby z tyłu są za dopłatą w każdym modelu Volvo, nawet w najwyższych wersjach XC90 czy w zapowiedzianym EX90. Podgrzewane fotele i kierownica też są w płatnej opcji w innych elektrykach Volvo - XC40 i C40 - niezależnie od wersji, dopiero w EX90 są w serii ale tam na razie jest tylko jedna zapowiedziana wersja wyposażenia. W ICE są zależne od wersji wyposażenia i w tych niższych nie ma nawet za dopłatą. Taką mają politykę cenową, ten komu nie zależy na tych opcjach to się ucieszy że taniej, pozostali postękają i albo dokupią albo nie. u innych producentów tez różnie z tym bywa i wcale nie zawsze takie opcje są dodawane w bazie.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Według konfiguratora, środkowa wersja EX30 z dużą baterią i awd, grzanymi fotelami i przyciemnianymi szybami kosztuje 233700 a ile e-mach awd? Cena eMach RWD na stronie zaczyna się od 269 550. Bazowe EX30 jest porównywalne kosztowo do maluchów z segmentu B od PSA a jednak jest dłuższe o 20cm, wyższe (jeśli komuś to pasuje).
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tak żebyśmy wiedzieli, o czym rozmawiamy: https://www.otomoto.pl/osobowe/ofer...sieg-do-430km-gotowy-do-odbioru-ID6FBf3X.html

Żeby się chociaż zbliżyć z wyposażeniem EX30 to trzebaby wybrać opcję za 220tys i jeszcze dopłacić za ogrzewane fotele. A przecież Mach-E nie jest tani (po kilku podwyżkach).
Jak porównujesz ceny to rób to na cenach katalogowych, to co wkleiłeś to w zasadzie roczna używka - zarejestrowany, rocznik 2022. W takiej sytuacji każdy model będzie sporo tańszy niż w cenniku.
 
Top