Nowy MG ES5 pacyfikator Europy?

xplde

Fachowiec
I dlatego Tesla jest na tej samej półce co chińczyki.
Na szczęście inni dają rabaty i to duże, co w połączeniu z lepszymi modelami daje lepsze oferty niż MG4 z dużą baterią lub X-Power.
Jeździłem Hyundaiem Ioniq i Koną. Niezłe autka ale wychodziły dużo drożej z tego samego rocznika. Kona niestety FWD a Ioniq dla mnie nieporęczny w mieście (jeździłem wersją AWD).
 

Vicek

Użytkownik
Też uważam, że MG4 to zmarnowany potencjał przez brak dobrych ofert finansowania.
Jak dla mnie to najbliższa współcześnie oferowna wersja uniwersalnego kompakta w stylu Astry/Golfa z czasów pre-SUV-owych.
Można latać w koło komina a kiedy trzeba można przewieźć 4-5 osób plus bagaż na 300 km. Ani mniej ani więcej.
Luxury 64 kwh można wyrwać obecnie około 130-140 kPLN. Za 100 kpln po dotacji nie widzę podobnych aut.
 

xplde

Fachowiec
To prawda, chińczycy nie mają dobrego finansowania. Chociaż Stellantis ze swoim T03 pozytywnie zaskoczył 199zł miesięcznie to jest fajna propozycja. W MG mogliby podobnie skonstruować finansowanie.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
z czasów pre-SUV-owych.
Dokładnie. Mnie jest potrzebne auto na dojazdy do pracy ekspresówką/autostradą i z sensownych aut, niskie, niski opór powietrza, relatywnie niskie zużycie zostaje tylko MG4. Tylko to nieszczęsne finansowanie.
Fajnie się jeszcze zapowiada nowe MG4, jeszcze bardziej opływowe, lżejsze.
Luxury 64 kwh
ja nie wiem czy 64kw ma sens, będziesz i tak ładował max do 80% czyli do 51kw lfp tańszej wersji :) W LFP jest praktycznie idiotoodporna, ładujesz jak chcesz, degradacja mała. Ja bym wolał 51kw Luxury.
 

Vicek

Użytkownik
2-3 razy w roku te 64kwh rozładowanie 100-10% myślę, że wytrzyma bez chorowania, a zawsze to większa elastyczność.
Ale tylko teoretyzuję, bo EV jeszcze nie miałem :)
 

xplde

Fachowiec
Coś się zaczyna ruszać w finansowaniu MG. Może za chwilę wejdzie na EV.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Coś się zaczyna ruszać w finansowaniu MG.
Rychło w czas, gdyby tak było pół roku temu to pewnie jeździłbym eHs.....

Tyle że akurat na rynku zdążyła się pojawić Jaecoo, która ma lepszą hybrydę (i bez obowiązkowych parapetów przy progach).

P.S.
Przy jakiej wpłacie ta rata 915 netto za eHs?
90% czy deczko mniej? ;-)

Bo pół roku temu chcieli 3 tys .....
 

xplde

Fachowiec
Nic się nie ruszyło. Jest leasing 105% na nowe auta i rabat na rocznik 2024. Rabat na rocznik 2024 jest podobny do kosztów leasingu. Takie marketingowe myki dla nieogarniętych. Cena z finansowanie po tych wygibasach nie jest atrakcyjna, konkurencyjna.
Dokładnie. Dla słabo ogarniających, ujmę to inaczej: Skończyły się darmowe obiady. ;)
 
Top