Nowy Model X 2025/2026

Bronek

Pionier e-mobilności
Kamera ok, to zastanawia ? Ale reszta ? .Paski ledowe , felgi to mozna sobie samemu kupić.... Coś mi tu pachnie takim wieś tuningiem ? Auto wielkie więc może dodają trochę baterii ? To by jakiś bardziej uzasadniało te zmiany .
Co prawda wg mnie nie jest to potrzebne , ale dla nowych nabywców ev liczy się głównie zasięg, z którego malo kto często i w pełni korzysta . Niemniej jest to parametr sztandarowy
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Kamera ok, to zastanawia ? Ale reszta ? .Paski ledowe , felgi to mozna sobie samemu kupić.... Coś mi tu pachnie takim wieś tuningiem ? Auto wielkie więc może dodają trochę baterii ? To by jakiś bardziej uzasadniało te zmiany .
Co prawda wg mnie nie jest to potrzebne , ale dla nowych nabywców ev liczy się głównie zasięg, z którego malo kto często i w pełni korzysta . Niemniej jest to parametr sztandarowy
dokładnie wszystkie te zmiany o których wiemy to idzie samemu dołożyć
HW4 ma ślepe wyjście pod przednią kamerę
dziwne że autor nie zrobił foty na kierownicę czy ma manetke
 

Bronek

Pionier e-mobilności
dokładnie wszystkie te zmiany o których wiemy to idzie samemu dołożyć
HW4 ma ślepe wyjście pod przednią kamerę
dziwne że autor nie zrobił foty na kierownicę czy ma manetke
Ale nawet i manetki dwie a nie jedną dokladamy, za w sumie niewielkie pieniądze .A funkcjonalność tak podwojonego systemu jest lepsza od obu oddzielnych sposobów sterowania .czyli albo albo.
Jak pisałem przyciski to 70-80% wykorzystania a manetki nawet ta prawa też się przydaje .
Np wybór/zmiana kierunku jazdy 80% wybiera mi samo auto , ale zauważyłem że zaczynam częściej w pozostałych przypadkach korzystać z prawej wajchy i prawego bąbla (to daje S3XY) a najmniej z "miziania ekranu".
Co nie oznacza że to zły sposób , tylko jak jest wybór to sytuacja determinuje z czego jest łatwiej skorzystać .
Dlatego to za detale jak np elektryczny frunk , ktore można samemu zastosować za wszystko to zapłacić ok 4 tyś zł mw. łącznie z ledami .
Nawet na upartego sprawić sobie kamerę w zderzaku
 

umcus

Pionier e-mobilności
Czyli fabryka miałaby dołożyć parę bajerów w środku, a kompletnie zapomnieli o zmianach w nadwoziu? Wolne żarty. Zdjęć tyłu oczywiście brak, a tu na 100% będzie zmiana świateł. Imho to przegląd aliexpress.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Akurat zmiany w nadwoziu o ile nie mają poprawić cx czy trakcji to zmiany dla (............). nie obrażając niczyjego zawodu, charakteru czy inteligencji . W kilku przypadkach jak np w Leaf1 , Multipla wymagane i konieczne ale generalnie to pic dla gawiedzi , i ściema że coś niby poprawiono .
Tu np Toyota bryluje w wyginaniu blach jak z origami .
 
Top