Nowy Performance - kiedy będzie i czy w ogóle ?

TomRS

Pionier e-mobilności
Cześć

zdecydowałem się na zakup nowej Tesli 3 i chyba chciałbym model Performance z racji lepszego przyspieszenia.
Aktualnie jak wiadomo nie jest dostępny do zamawiania - pytanie kiedy się pojawi i czy w ogóle ? Macie może jakieś przecieki, bo ja jestem totalnie świeży w temacie Tesli, więc nie znam jeszcze wielu źródeł informacji zapewne.
No i pytanie uzupełniające - kiedyś można było dokupić do LR funkcję boost, teraz podobno nie jest dostępna do wersji poliftowej ?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Z Teslą jest tak, że do końca nie można niczego być pewnym.
A przecieki to w większości przypadków myślenie życzeniowe, albo wróżenie z fusów.
Po prostu czekaj, czytaj forum (poznawaj wszelkie aspekty związane z BEV), sprawdzaj stronę Tesli.
Powodzenia 👍
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Musze w takim razie przejechać się LR, bo miałem okazję jeździć Preformance i baaaardzo mi to auto leży. Ale w nieskończoność też nie chciałby czekać.Pytanie na ile inaczej jeździ LR. Może wystarczyłoby dokupić boost'a ? Tylko chyba do Highlanda nie ma ?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
LR jest bardzo sprawny w jeździe, nie wiem czym do tej pory jeździłeś, ale mało jest aut spalinowych mogących się w jeździe z nim porównywać.
Performance aktualnie niewiele się różnił od LR, a ta sekunda różnicy w przyspieszeniu, na codzień jest mało istotna.
Jak Ktoś myślałby o zabawie na torze i chciałby z tych trybów korzystać, to musi brać pod uwagę, że to nie jest jednak auto konstrukcyjnie sportowe i ma duże ograniczenia w tym względzie.
No i performance ma też kilka ograniczeń praktycznych, które w codziennym użytkowaniu są istotne.
 

Valium

Nowy na Forum
LR jest bardzo sprawny w jeździe, nie wiem czym do tej pory jeździłeś, ale mało jest aut spalinowych mogących się w jeździe z nim porównywać.
Performance aktualnie niewiele się różnił od LR, a ta sekunda różnicy w przyspieszeniu, na codzień jest mało istotna.
Jak Ktoś myślałby o zabawie na torze i chciałby z tych trybów korzystać, to musi brać pod uwagę, że to nie jest jednak auto konstrukcyjnie sportowe i ma duże ograniczenia w tym względzie.
No i performance ma też kilka ograniczeń praktycznych, które w codziennym użytkowaniu są istotne.
O jakich ograniczeniach mówisz?
 

rawier

Posiadacz elektryka
LR jest bardzo sprawny w jeździe, nie wiem czym do tej pory jeździłeś, ale mało jest aut spalinowych mogących się w jeździe z nim porównywać.
Performance aktualnie niewiele się różnił od LR, a ta sekunda różnicy w przyspieszeniu, na codzień jest mało istotna.
Jak Ktoś myślałby o zabawie na torze i chciałby z tych trybów korzystać, to musi brać pod uwagę, że to nie jest jednak auto konstrukcyjnie sportowe i ma duże ograniczenia w tym względzie.
No i performance ma też kilka ograniczeń praktycznych, które w codziennym użytkowaniu są istotne.
Zaciekawiłeś mnie tymi ograniczeniami M3P w codziennym użytkowaniu - rozwiniesz? 😁
 

KRA

Fachowiec
Zaciekawiłeś mnie tymi ograniczeniami M3P w codziennym użytkowaniu - rozwiniesz? 😁
Myślę że mu mogło chodzić o twardsze zawieszenie bo do tej pory takowe miały wersje performance i nie wiadomo jak będzie z HLP, mniejszy prześwit i niższy profil opon co bardzo wpływa na jakość podróży i ewentualne uszkodzenia alufelg bo mają mniej ochrony...
 

rawier

Posiadacz elektryka
Myślę że mu mogło chodzić o twardsze zawieszenie bo do tej pory takowe miały wersje performance i nie wiadomo jak będzie z HLP, mniejszy prześwit i niższy profil opon co bardzo wpływa na jakość podróży i ewentualne uszkodzenia alufelg bo mają mniej ochrony...
ten niższy prześwit według mnie już nie obowiązuje (chyba gdzieś koło 21 roku zniknął z opisu modelu). Co do twardości to według mnie jest dobrze wyważona pomiędzy komfortem jazdy a właściwościami jezdnymi. Trochę nie wyobrażam sobie miękkiego zawieszenia przy takiej mocy 😁 Natomiast są koła 19 które wchodzą na M3P, jeżeli ktoś bardzo chce mieć wyższy profil.
 
Top