Czyli co konkretnie? Dostosowanie do taryf dynamicznych, V2G?
Moja Ohme Home Pro vs TWC ma na przykład:
- dynamiczne zarządzanie mocą ładowania (poprzez dołączony i zintegrowany przekładnik prądowy)
- ogarnia ładowanie z nadmiaru PV,
- ogarnia taryfy dynamiczne (integracja z operatorem - patrz poniżej),
- posiada możliwość autoryzacji każdego ładowania niezależnie od marki EV,
- ma integrację API takich marek jak: Audi, BMW, Cupra, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Kia, Mini, Nissan, Renault, Skoda, Tesla, Volkswagen i Volvo
- zapewnia integrację z moim dostawcą energii, przez co ten np. może sterować moim ładowaniem, a ja za to mam każde ładowanie za 7 pensów (niezależnie od pory dnia i nocy + plus cały dom też)
- kosztuje pi razy oko tyle co TWC,
No i najważniejsze: od czerwca 2022 w UK wolno oficjalnie instalować tylko ładowarki tzw. 'smart', a TWC taką nie jest zgodnie z poniższymi wymogami, choć nie wiem jakim cudem Tesla ją wciąż w UK oferuje...
Guidance for sellers.
www.gov.uk
Jak Piotrpo napisał: widać tutaj specyfikę niejukejową

Ale generalnie w PL jesteśmy więc i produktach działających u nas rozmawiamy.
Ależ oczywiście, ale dyskusja poszła w stronę zaawansowanych funkcji oferowanych EVSE. Być może na dzisiaj są one zbędne w PL, ale kto wie kiedy staną się przydatne i wymagane i wtedy taki TWC czy Habu Den będzie mało chodliwy.