Dziś kupiłem wallboxa w serwisie Tesli i przy okazji zapytałem o sklep. Powiedzieli, ze sklep jest obsługiwany przez Niemcy i nie jest jeszcze uruchomiony w Polsce co ma nastąpić później w tym roku. Ponoć nie wysyłają jeszcze na polskie adresy, ale ponoć niektórym się udaje tu zrobić zakupy. To jakiś dziwny stan kwantowy.
Poradził bym zamówienie wysłał mailem na adres serwisu - oni to ogarną.
korpo. w powijakach - więc coś tam ktoś wie, coś tam ktoś słyszał, ale generalnie "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobisz?"Szczerze, mam wrażenie, że tam na Radzymińskiej oni sami za bardzo nie ogarniają co się dzieje w Tesli. Oni chyba tam w salonie nie tworzą żadnych stron internetowych, więc pewnie jakiś inny zespół wdraża w tej chwili polski sklep a Radzymińska nie dostała o tym żadnego info. Bo w zasadzie zamówienia ze sklepu online będą ich kompletnie omijać.
Daj znać czy się przesuwają podczas hamowania tak jak te z AliExpressPrzyjechały:
View attachment 8486