pmlody

Pionier e-mobilności
Skoro jest sklep, jest możliwość płatności, dostałem potwierdzenie, to generalnie umowę zawarliśmy. W najgorszym przypadku mi zwrócą kasę po upomnieniu, a korytka kupię na miejscu będąc przy okazji w Warszawie.
 

Fixtor

Zadomawiam się
Dziś kupiłem wallboxa w serwisie Tesli i przy okazji zapytałem o sklep. Powiedzieli, ze sklep jest obsługiwany przez Niemcy i nie jest jeszcze uruchomiony w Polsce co ma nastąpić później w tym roku. Ponoć nie wysyłają jeszcze na polskie adresy, ale ponoć niektórym się udaje tu zrobić zakupy. To jakiś dziwny stan kwantowy.
Poradził bym zamówienie wysłał mailem na adres serwisu - oni to ogarną.

Szczerze, mam wrażenie, że tam na Radzymińskiej oni sami za bardzo nie ogarniają co się dzieje w Tesli. Oni chyba tam w salonie nie tworzą żadnych stron internetowych, więc pewnie jakiś inny zespół wdraża w tej chwili polski sklep a Radzymińska nie dostała o tym żadnego info. Bo w zasadzie zamówienia ze sklepu online będą ich kompletnie omijać.
 

tenOr

Posiadacz elektryka
Może nie ogarniają, ale ktoś rano DHLem korytka wysłał z… Holandii. Także szybciej niż na allegro.
Edit: nie wysłał tylko przygotował przesyłkę, ale zawsze.
 

Jogur

Fachowiec
Szczerze, mam wrażenie, że tam na Radzymińskiej oni sami za bardzo nie ogarniają co się dzieje w Tesli. Oni chyba tam w salonie nie tworzą żadnych stron internetowych, więc pewnie jakiś inny zespół wdraża w tej chwili polski sklep a Radzymińska nie dostała o tym żadnego info. Bo w zasadzie zamówienia ze sklepu online będą ich kompletnie omijać.
korpo. w powijakach - więc coś tam ktoś wie, coś tam ktoś słyszał, ale generalnie "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobisz?"
 
Top