Opony 20" do t3p dramat.

Oliviakrk

Posiadacz elektryka
Ogólnie to felga już po 100km jest uszkodzona. U mnie kołpaki porysowały felgi (te oryginalne). W zestawie zimowym sprobuje nie zakladac kolpakow - wtedy i tak zasieg spadnie wiec whatever...

Ale prawda jest taka, że prawie każda tesla która widziałam w Krakowie miała felgi wizualnie zmasakrowane.

Więc chyba się czas przestać przejmować.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Można założyć opony które nie będą tak naciągnięte i chronią ranty. Ale ja to bym szedł zdecydowanie w 18"
 

autorus

Posiadacz elektryka
Cóż. 18stki zamówione, będą w tygodniu. Do nich opon jest sporo. Do nich będą opony całoroczne Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 235/45R18 98Y XL FP

Czemu caloroczne? Zeby nie musieć biegać od razu po zimie na zamianę. Pójdę jak będzie wyraźnie cieplo i zero kolejek.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Cóż. 18stki zamówione, będą w tygodniu. Do nich opon jest sporo. Do nich będą opony całoroczne Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 235/45R18 98Y XL FP

Czemu caloroczne? Zeby nie musieć biegać od razu po zimie na zamianę. Pójdę jak będzie wyraźnie cieplo i zero kolejek.
A ktore felgi 18 wejda Ci do perfa ?
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Czemu caloroczne? Zeby nie musieć biegać od razu po zimie na zamianę. Pójdę jak będzie wyraźnie cieplo i zero kolejek.
Jeżeli masz gdzie trzymać koła, to dokup podnośnik, klucz do kół i ogarniesz zmianę dokładnie wtedy kiedy trzeba ją ogarnąć. Wyważanie kompletu zimowego zrobisz w środku lata, kompletu letniego w środku zimy.
Chyba, że chcesz jeździć w konfiguracji letnie + całoroczne. Przy naszych zimach gdzie w sporej części PL jest więcej błota niż śniegu, a z wymianą na niski profil warto zaczekać do załatania co większych wyrw w jezdni mogę zrozumieć takie podejście.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Musial bys zalozyc opony spoza homologacji, szersze o 10
Niekoniecznie, zależy od konstrukcji samej opony, zobacz mój przykład z Hankookami:
 

Peteros

Zadomawiam się
Jeżeli masz gdzie trzymać koła, to dokup podnośnik, klucz do kół i ogarniesz zmianę dokładnie wtedy kiedy trzeba ją ogarnąć. Wyważanie kompletu zimowego zrobisz w środku lata, kompletu letniego w środku zimy.
Chyba, że chcesz jeździć w konfiguracji letnie + całoroczne. Przy naszych zimach gdzie w sporej części PL jest więcej błota niż śniegu, a z wymianą na niski profil warto zaczekać do załatania co większych wyrw w jezdni mogę zrozumieć takie podejście.
Też wymieniam całe koła sam od chyba 15-tu lat. Jeśli w nic nie przywalisz, nie trzeba wywarzać, robie to raz na 5 lat.
 
Top