Opony naprawa

krzyss

Pionier e-mobilności

Olecki

Pionier e-mobilności
Czytałeś wogóle co tam jest napisane?

Tires with the acoustic foam are repairable using industry approved methods of injury size and injury location on the tire the same as any other tire injury. Please check with the tire manufacturer to ensure the tire is repairable. If the manufacturer advises that the tire should not be repaired, then a tire repair is not recommended.

Wszystkie dokumenty producentów na rynek Europejski jakie widziałem określały uszkodzenia pod pianką jako nienadające się do naprawy. To że da się coś zadrutować (btw, ten link powyżej to dokument producenta narzędzi, nie opon) nie znaczy że powinno się tak robić.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No ale tesla swoje opony naprawia. Czyli mozna. Masz taki dokument ktory mowi ze nie mozna ?

Tutaj Michelin napisal ze mozna…


Ale znalazlem ze pirelli nie zaleca… wiec roznie moze byc. Pytanie czy producentowi opon zwyczajnie nie zalezy zebysmy je naprawiali.
Inna sprawa ze rozmawiamy o autach ktore maja 300KM i wiecej, przy osiagach ponizej 5 sekund do setki lepiej miec sprawne opony ;)
 
Last edited:

Marco_EVmaniac

Zadomawiam się
Nikt nie zabrania naprawiać. To jest taka sama opona, tylko na końcu etapu produkcji ma doklejoną piankę. Konstrukcyjnie sama opona się nie różni od zwykłej. Druga sprawa, że większość producentów opon nie bierze odpowiedzialności za opony po naprawie (utrata gwarancji - ingerencja w produkt). Odpowiedzialność za naprawę bierze wulkanizator.
Jak ktoś ma dużo pieniędzy, to może wymieniać oponę po gwoździu. Tylko po co, jak można naprawić.
 

Najnowsze dyskusje

Top