Pęknięta podłoga to “błąd kosmetyczny”

Michal

Moderator
Ja trochę nie rozumiem, jak Tesla może mieć pęknięta płytę podłogową, skoro w podłodze jest bateria :p Że co jest pęknięte, jakaś blacha pomiędzy baterią i materiałem pod nogami?
Bacik z gówna kręcą jak zwykle...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ja trochę nie rozumiem, jak Tesla może mieć pęknięta płytę podłogową, skoro w podłodze jest bateria :p Że co jest pęknięte, jakaś blacha pomiędzy baterią i materiałem pod nogami?
Bacik z gówna kręcą jak zwykle...
Polecam troch więcej poszperać przed wydawaniem takich opinii. Tu masz dokładnie opisane o co chodzi wraz ze zdjęciami:
https://www.autoevolution.com/news/...cking-points-in-germany-gets-sued-190658.html
Generalnie nie specjalnie jest to jak naprawić oprócz wymiany baterii. Czy jest to potencjalnie niebezpieczne? Ciężko powiedzieć, to już odpowiedni spece musza ocenić choć dla mnie to minimum potencjalne ognisko korozji. Mnie tylko w tym wszystkim rozbraja zachowanie Tesli która wie że spowodował to ich robot na linii montażowej ale generalnie twierdzi że to nie ich problem.
 

Michal

Moderator
Nie wiem nawet co było napisane w tym artykule, bo nie klikam takich linków i nie linkuję na forum z zasady:
  • Każdy link podbija pozycję w Google i takie paszkwile to później wszystko co wyskakuje w Google. Pokaż mi ile pochlebnych artykułów jest podlinkowanych tutaj na forum? Zero. Ile paszkwili? Pewnie z 20 - jest na to cały osobny wątek. Walczyłem kiedyś uświadamiając ludzi, że wklejanie ,linków przynosi właśnie taki skutek i sugerowałem żeby wklejać fragmenty albo info jak znaleźć artykuł w Google ale już mi się nie chce.
  • Każde kliknięcie to jakiś sygnał o zainteresowaniu i też powoduje, że wydawca przeznacza więcej ludzi na szukanie takiego syfu, bo się klika...
Artykuł, który Ty podlinkowałeś już kliknąłem i przeczytałem - niech będzie...
Co tam widać. Jakiś gość w US twierdzi, że ma powyginane miejsca montażowe podnośników i ogólnie, że to jakiś globalny problem i tysiące ludzi tak mają, a Tesla to potwierdziła. Ok, może i tak jest, zwykle w takich przypadkach NHTSA zmusza producenta do zrobienia recalla. Jak będzie recall, to naprawią, jak nie ma, to znaczy, że dostali za mało zgłoszeń. Co więcej można o tym powiedzieć...
Ja mam TM3 LR z Freemont z wyprodukowane 10.2020, odebrane 12.2020 i nie mam takich wgnieceń.
Ponownie, jak pisze o tym w Polce Auto Świat, to moim zdaniem jest bacik z gówna, tylko po to, żeby zwiększyć sprzedaż i wydatki reklamowe firm produkujących ICE.
 
Last edited:

Michal

Moderator
Żebyście mnie źle nie zrozumieli - forum jest jak najbardziej od podsyłania takich informacji, bo ktoś może wtedy pójdzie do auta i zobaczy - o kur... u mnie jest to samo (jest szansa, że zdarzy się 1/100 takich przypadków). Ja tylko "walczę" o to, żeby nie linkować tego gówna i takich badziewnych portali, bo kończy się to obniżeniem wdrażania EV i tym, że później spotykam się z jakimś trzecim kuzynem z wody po kisielu, a on zaczyna rozmowę od - "a bo ja słyszałem/czytałem, że te Tesle to mają podłogę popękaną".
Ledwo przestali pytać o palące się elektryki w garażach podziemnych po tym jak spaliło się auto w garażu, w którym nie było żadnego elektryka ani nawet hybrydy... Teraz będę musiał leżeć na ziemi i pokazywać, że u mnie nie popękane, a mam z Freemont i z przed wymiany robota :p
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Ostatnio że względu na problemy z paliwami, chcą ograniczyć max predkosc w Niemczech. Co więc polscy heyterzy wymyślili? Że to przez elektryki. Bo jak wolniesz jedziesz to masz większy zasięg.
 
Top