pierwsza podroz zagraniczna - czyli elektrykiem do polski...

Adonis

Zadomawiam się
Eup (domyślnie mó) posiada ładowarkę ograniczającą moc przez złącze typ 2 do 7kW a CCS do 30kW.
Jednak "Feyree" zasilany z sieci 3 fazowej przez złącze typ 2 ładuje mocą około 10kW.
Wg instrukcji obsługi ładowanie przez CCS od 20% do 80% powinno być 50 minut.
 
Last edited:

Adonis

Zadomawiam się
Halo @nabrU ja wiem jaki mam pojazd i widzę na monitorze ładowarek jaką podaje moc podczas ładowania przez złącze CCS. Tylko przez krótki czas moc przekracza niewiele ponad 30kW.
To jest ostatni mój komentarz w odpowiedzi na zarzuty wygenerowane przez @nabrU, ponieważ nie miał kontaktu z moim samochodem, nie ma wiedzy jaka jest wersja softu w moim pojeździe który definiuje krzywą ładowania.
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Jasne, nabrU nic nie wie choc jeździ bliźniakiem od 2021 :ROFLMAO:.

Nie wiedziałem, że wersja softu w tym pojeździe sprawia że jest inna pojemność baterii przy ładowaniu a inna przy rozładowaniu (jak pisałeś wcześniej)

Oczywiście moc ładowania rzadko dobija do maks i jest to zazwyczaj 30kW, ale nie jest to 'do 30kW'

Do przestudiowania link poniżej, bo szkoda ciągnąć off topić w wątku @p0li

 

p0li

Pionier e-mobilności
pare statystyk z drogi powrotnej:

udalo mi sie praktycznie przec cala droge autostradami utrzymac predosc 120kmh - dzieki temu praktycznie moglem sie przekonac ze od 100 do 0%SOC jadac z ta predkoscia realnie jest do przejechania ponad 300km - dzieki temu udalo sie przejechac caly dystans jedynie z 3ma postojami na ladowanie

pierwszy postoj:

1754168635457.png

1754168679848.png


jak widac - kabelek na ladowarkach polenergi jest wystarczajaco dlugi wiec nie trzeba kombinowac z parkowaniem tylem:
1754168748780.png

(ps - latorosl zezwolila na publikacje wizerunku)

drugi postoj:
1754168821343.png



i trzeci postoj:
1754168876722.png


podczas tego ladowania musialem skrzyzowac strumienie - na szczescie nic strasznego sie nie stalo ;D

1754168949086.png



i po dotarciu na miejsce:

1754169116742.png
 

p0li

Pionier e-mobilności
podsumowujac:

* tydzien w polsce,
* 2020km przejechane,
* przy obecnych stawkach za ladowanie - troche drozej niz benzyniakiem
* przy A2 coraz wiecej ladowarek - praktycznie co drugi MOP
* w warszawie tez zaskakujaco bezproblematycznie mozna bylo sie naladowac, ale dziwi brak ladowarek przy centrach handlowych jak Targowek, Wola Park czy M1 - w Arkadii tylko AC ale 22kW - miejsc jest wystarczajaco (w innych nie bylem wiec nie opisuje)

najwazniejsze ze auto przetestowanie na trasie i wiem czego sie spodziewac - GOM jak sie okazalo jet dosc dokladny

no i ostatnie - ilosc spotkanych w podrozy smartow = 0 :)
 
Last edited:
Top