BigB00
Posiadacz elektryka
Na przełomie 2021 i 2022 roku zakłady AMZ Kutno mają ambicje dokończyć realizację serii pilotażowej. Trwają też prace nad uzyskaniem homologacji.
– Seria pilotażowa ma na celu wykrycie naturalnych z punktu widzenia życia produktu chorób wieku dziecięcego i wprowadzić koniecznie usprawnienia w celu ich usunięcia przed produkcją seryjną zaplanowaną na drugą połowę 2022 roku – podkreślił Rafał Budweil, prezes zarządu Triggo S.A.
Dwuosobowa kabina Triggo jest zamknięta. Do środka wsiada się przez osuwane drzwi. W trybie drogowym szerokość przedniej osi wynosi 148 cm, a prędkość maksymalna to 90 km/h. W ustawieniu manewrowym przednie zawieszenie zwęża się do 86 cm, czym pojazd przypomina motocykl. Wówczas prędkość jest ograniczona do 25 km/h. Triggo jest też niezwykle zwrotny - promień skrętu to tylko 3,5 m.
Zasięg na jednym ładowaniu to ok. 100 km. W Triggo zastosowano system wymiennych akumulatorów.
Jeśli chodzi o ceny to pojazd w pierwszym etapie będzie oferowany we współpracy ze operatorami platform carsharingowych, dlatego stawką będą kwoty zależne od czasu/pokonanego dystansu.
auto.dziennik.pl
– Seria pilotażowa ma na celu wykrycie naturalnych z punktu widzenia życia produktu chorób wieku dziecięcego i wprowadzić koniecznie usprawnienia w celu ich usunięcia przed produkcją seryjną zaplanowaną na drugą połowę 2022 roku – podkreślił Rafał Budweil, prezes zarządu Triggo S.A.
Dwuosobowa kabina Triggo jest zamknięta. Do środka wsiada się przez osuwane drzwi. W trybie drogowym szerokość przedniej osi wynosi 148 cm, a prędkość maksymalna to 90 km/h. W ustawieniu manewrowym przednie zawieszenie zwęża się do 86 cm, czym pojazd przypomina motocykl. Wówczas prędkość jest ograniczona do 25 km/h. Triggo jest też niezwykle zwrotny - promień skrętu to tylko 3,5 m.
Zasięg na jednym ładowaniu to ok. 100 km. W Triggo zastosowano system wymiennych akumulatorów.
Jeśli chodzi o ceny to pojazd w pierwszym etapie będzie oferowany we współpracy ze operatorami platform carsharingowych, dlatego stawką będą kwoty zależne od czasu/pokonanego dystansu.
Triggo już w produkcji w Kutnie. Polski pojazd potrafi zmniejszyć się o połowę
Triggo już w produkcji w zakładach AMZ Kutno. Pojazd polskiej konstrukcji ma cztery koła i dwa oblicza. Potrafi przemykać w korku i parkować niczym motocykl na 1/5 miejsca wyznaczonego dla samochodu. Trwają też prace nad uzyskaniem homologacji…
