Dzisiaj musiałem skorzystać właśnie z tej opcji. W trasie moja żona złapała kapcia.
Przeszedłem cały proces do końca i pojawia się ERROR, nie można wysłać zgłoszenia

.
Więc i tak musiałem zadzwonić i wysłali lawetę.
Ale mam do Was pytanie odnośnie tej opcji. W jednym z pierwszych kroków pojawia się
opcja czy mam koła i opony od Tesli czy "aftermarket". Czy ktoś wie co to dokładnie oznacza w PL?
Kierowca mówił, że on posiadał od Tesli kilka kół zastępczych, które dawał podczas zdarzeń.
Jednak jak powiedział, jeszcze nikt mu nic nigdy nie oddał

. Na forach zagranicznych wyczytałem, że chodzi o to, że Tesla może podjąć się naprawy np. przebitej opony ale tylko wtedy gdy opona/felga jest z homologacją Tesli. Jakby ktoś znał politykę Tesli z tym związaną i mógł się podzielić, będę wdzięczny.