Porównanie Tycan Turbo GT Vs Tesla Plaid bez pakietu zabawa

format

nerd
Mało ktory użytkownik tego potrzebuje, dlatego track package jest w opcji. Ja tam wole Teslę bo tańsza.

Zgadza się. Miesiąc temu stałem przed tym wyborem i wyposażony Taycan kosztuje mniej więcej tyle co Model S Plaid + Track Pack + Model X dla żony + Model 3 dla syna.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Jeździłem parę razy nowym TmS i jest to auto w dobrej cenie do możliwości. Ale Taycan jako całokształt to inna liga, więc w moim mniemaniu różnica w cenie ma uzasadnienie. Wybrałem 4S CrossTurismo jako tą rozsądniejszą opcję, bo moc i tak jest bardziej niż wystarczająca. Finalnie zapłaciłem trochę poniżej 700k. Przeklikałem teraz konfigurator TmS LR i wychodzi 500k (z EAP zamiast FSD), a i tak brakuje kilku ważnych dla mnie opcji wyposażena. Czy to duża różnica biorąc pod uwagę wszystkie czynniki?
 

format

nerd
Jeździłem parę razy nowym TmS i jest to auto w dobrej cenie do możliwości. Ale Taycan jako całokształt to inna liga, więc w moim mniemaniu różnica w cenie ma uzasadnienie. Wybrałem 4S CrossTurismo jako tą rozsądniejszą opcję, bo moc i tak jest bardziej niż wystarczająca. Finalnie zapłaciłem trochę poniżej 700k. Przeklikałem teraz konfigurator TmS LR i wychodzi 500k (z EAP zamiast FSD), a i tak brakuje kilku ważnych dla mnie opcji wyposażena. Czy to duża różnica biorąc pod uwagę wszystkie czynniki?

Ja podjąłem inną decyzję jak widać, bo gdy skonfigurowałem Taycana według moich oczekiwań to wyszło jak wyszło. Tu nie ma lepszego bądź gorszego wyjścia, są inne wymagania.
 

Michal

Moderator

Bronek

Pionier e-mobilności
Roczny lub dwuletni zadbany Tycan jest idealny dla tych co nie lubią Tesli , a niskie auta są dla nich OK a kasa jest na poziomie Tesli S.
Wstydu nie ma , osiągi są a komfort wielki.
Gdyby mi żona kazała wtedy kupić , to bym się zgodził i nie żałował :)
 

Najnowsze dyskusje

Top