Poszukuję Kia e soul 64 kWh

vwir

Pionier e-mobilności
Biorąc pod uwagę ogólny spadek cen aut elektrycznych używanych dzisiaj takie auto powinno znowu kilka tysięcy być tańsze, ale obserwuję rynek co kilka dni na naszym otomoto i raczej takiego rodzynka w takiej cenie nie zaobserwowałem.
Jest kilka sztuk w cenie rzędu 75-80tys, ale nie mam pojęcia jakie to wersje. Jeden nawet na podkarpaciu (co się zbyt często nie zdarza). Tylko kolor słaby (srebrny na Soulu to nie kolor).
W DE można nawet poniżej 70k znaleźć: https://www.mobile.de/pl/Samochod/K...:electricity,pwn:110/pg:vipcar/409422219.html
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Jedyne co to martwią wolne miejsca pod ładowarkami przy dłuższej trasie oraz to, że firm w stylu green way, elocity itp jest multum i jak tu wygląda sposób płatności czy trzeba ściągać specjalnie apke w tel pod daną ładowarkę, jak to ogólnie ogarnąć...
Miejsce pod ładowarkami to nie problem (a przynajmniej nie jest problemem tam gdzie ja jeżdżę). Natomiast mnogość kart i aplikacji to rak, tutaj pełna zgoda. Właściwie przy każdej ładowarce gdy była potrzeba to instalowałem apkę będąc już pod ładowarką. W efekcie mam tych apek... dużo ;) Za dużo. Ale greenway+elocity na początek dają naprawdę duże pokrycie. Polecam wyrobienie kart rfid, żebyś pod ładowarką nie bawił się apkami, tylko przykładasz kartę i po sprawie.
 

walik22

Zadomawiam się
Hyundai Kona 64kWh kupisz taniej
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zarówno budżet jak i wybór auta w punkt. Przyłącze też akceptowalne, 3,6kW naładuje auto przez noc.
Ale tylko zimą, bo latem ta noc będzie zdecydowanie za krótka.
A i zimą trzeba liczyć ją od zmierzchu do świtu. ;-)

A wybór Soula bardzo dobry, spokojnie przejeżdża 300 km latem, byle nie po autostradzie przy 140 km/h.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Witaj, dziękuję za odpowiedź. Oczywiście nie myślę o takim przebiegu przy takiej prędkości. Czytałem dużo o modelu, oglądałem dużo recenzji i myślę, że w granicach 100km/h zasięg bez problemu osiągalny.
Przy 110-120 km/ też.
Zazwyczaj bez ładowania pokonywał mi trasę 350 km, część po ekspresówce, część po zwykłych drogach.
Oglądałem w pobliżu miejsca zamieszkania taką e soul ale niestety auto z Francji gość typowy handlarz, przy pytaniu o Bezwypadek mówił żeby sobie raport wykupić 😅
Patrzyłem też na autoscout i ceny w ojro raczej zbliżają się do okolic 80 tys+ za ciekawe modele.. A trzeba doliczyć transport, koszty, opłaty...
Patrzyłem też na finn.no i jest w czym wybierać ale dodatkowo transport, opłaty i robi się kwota bliższa 90 tys
Spóźniłeś się o 3 miesiące, sprzedawałem podobnego, poszedł za mniejszą kwotę.
Do dziś zresztą żałuję, bo się pospieszyłem o 2 miesiące i dotacja na nowe auto mi przepadła zapewne, a sam Soul był świetnym autem.
 

Joker

Nowy na Forum
Przy 110-120 km/ też.
Zazwyczaj bez ładowania pokonywał mi trasę 350 km, część po ekspresówce, część po zwykłych drogach.

Spóźniłeś się o 3 miesiące, sprzedawałem podobnego, poszedł za mniejszą kwotę.
Do dziś zresztą żałuję, bo się pospieszyłem o 2 miesiące i dotacja na nowe auto mi przepadła zapewne, a sam Soul był świetnym autem.
Trzy miesiące temu to jeszcze niestety nie myślałem o tym modelu
 

Wojtekj23

Posiadacz elektryka
A w jakiej części Polski mieszkasz?
Jak 2 lata temu przyprowadzałem swoją to wykupiłem abo na Greenway bo mieli wówczas roaming i fajnie się to spisywało. Gdybym teraz miał jakiś wyjazd na zachód lub z zachodu Europy to brałbym abo na Ionity na jeden miesiąc przy dużej baterii KIA/Hyundai spokojnie dasz radę po ich ładowarkach a są rozsądnie rozmieszczone. Szkoda czasu i nerwów na instalowanie dziesiątek apek poza tym Ionity w Niemczech ma dobre ceny z abo.
 

Wojtekj23

Posiadacz elektryka
Kona przy zapiętym tempomacie na 120 km/h na ekspresówce przy 18 stopniach na zewnątrz zużywa 18-19 Kwh tak więc po 300 km jazdy zostaje 10-12% w baterii. Przetestowane.
 
Top