Pożary samochodów spalinowych

vwir

Pionier e-mobilności
"problem" w tym, ze baterie w pluginach bardzo szybko gonia w pojemnosci baterie w BEV. ciekawe jak sobie poradza z taka np. eklasa diesel plugin i leafem, gdzie jeden i drugi bedzie mial baterie >20kWh :ROFLMAO:
bo w pluginach jest mniej 1kWh w 1kWh niz w przypadku BEV? oj zapowiada sie bardzo ciekawy rok da pluginow, bardzo 🍿
Ale pojemność nie ma żadnego znaczenia. Problemem pluginów jest fakt, że ludzie ich nie ładują i jeżdżą na paliwie. A w leafie się raczej nie da. No i E-klasa ile realnie przejedzie na tych 20kWh? Wyjdzie z 70km czy niebardzo? Leaf tak ze 120km.
 

mALEK

Posiadacz elektryka
no ja to rozumiem, tylko, ze glowna narracja "antyparkowania" dotyczy samej baterii w BEV jako zrodla energii o podwyzszonym ryzyku i jezeli w hybrydach mowimy o powiedzmy paru kWh (UPS czasami wiekszego w bagazniku woze), a w pluginach o juz kilkudziesieciu, a dojdzie do tego, ze za chwile pluginy beda musialy miec wieksza baterie niz niejeden BEV, aby spelniac nowe normy, no to taka narracja qpy sie nie bedzie trzymac (ngdy si enie trzymala). i stad moje zainteresowanie w jaki sposob beda chcieli w przyszlosci zabraniac wjazdu BEV na parking, gdzie stojace tam pluginy beda mialy/maja wieksza baterie (+ zbionik paliwa). gdzie bedzie wtedy ta "narracja" dot wiekszego ryzyka/intensywnosci pozaru?
 

vwir

Pionier e-mobilności
no ja to rozumiem, tylko, ze glowna narracja "antyparkowania" dotyczy samej baterii w BEV jako zrodla energii o podwyzszonym ryzyku i jezeli w hybrydach mowimy o powiedzmy paru kWh (UPS czasami wiekszego w bagazniku woze), a w pluginach o juz kilkudziesieciu, a dojdzie do tego, ze za chwile pluginy beda musialy miec wieksza baterie niz niejeden BEV, aby spelniac nowe normy, no to taka narracja qpy sie nie bedzie trzymac (ngdy si enie trzymala). i stad moje zainteresowanie w jaki sposob beda chcieli w przyszlosci zabraniac wjazdu BEV na parking, gdzie stojace tam pluginy beda mialy/maja wieksza baterie (+ zbionik paliwa). gdzie bedzie wtedy ta "narracja" dot wiekszego ryzyka/intensywnosci pozaru?
Takie zakazy są robione przez osoby, które są wyjątkowo mało konsekwentne, bo to właśnie hybrydy palą się najczęściej. Co nie jest specjalnie dziwne - tam masz dwa źródła potencjalnego zagrożenia.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
 

kaktus

Posiadacz elektryka
W Poznaniu w CH Posnania zapalił się spalinowy Ford
Jak się domyślacie - na X był to znakomity przyczynek do tego, by dać upust swojej niechęci do aut elektrycznych :)
Dziś podczas montażu ładowarki w hali miałem bardzo „miłą” rozmowę z sąsiadem który krzyczał że się nie zgadza bo mu się 2 auta spalą… to co media robią z ludźmi to jest dramat…
 
Top