Zrobiłem małą analizę, co najbardziej się kalkuluje odebrać za punkty bonusowe:
| Bony | Cena | PLN/bon |
Pakiet boost | 7 000 | 9 500,00 zł | 1,36 |
Podświetlane nakładki | 3 000 | 1 275,00 zł | 0,43 |
Wall Connector | 5 500 | 2 277,00 zł | 0,41 |
Dywaniki | 3 500 | 1 047,00 zł | 0,30 |
Bagażnik dachowy | 8 500 | 2 391,00 zł | 0,28 |
2000 mil | 4 800 | 1 184,00 zł | 0,25 |
500 mil | 1 500 | 296,00 zł | 0,20 |
Premium con 1YR | 2 500 | 419,88 zł | 0,17 |
Najbardziej opłacalny jest
pakiet boost, potem podświetlane nakładki na progi, dywaniki i bagażnik dachowy, a najmniej opłaca się premium connectivity.
Demo rozszerzonego autopilota ciężko ocenić, ale jak przyjmiemy jazdę Teslą z zakupioną tą opcją za 19500 PLN przez 5 lat to będzie vs. demo na 3 m-ce, go wychodzi 0,12 PLN/bon, czyli najmniej.
Jeśli chodzi o mile, przyjąłem następujące dane: 1 mila = 1,6 km, zużycie 20 kWh/100 km, cena 1 kWh = 1,85 PLN, czyli górną stawkę w Polsce.