Michal
Moderator
U mnie zrobiłem teraz mini pomiary i mam tak:
, przy czym działa PV, która jest podpięta w garażu prawie przy samej ładowarce, więc to ciężko porównywać... Musiałbym sprawdzić nocą jak nie ma generacji PV, bo w tych danych powyżej 5 kW (jakieś 7A) ciągnę bezpośrednio z PV.
Current [A] | Tesla [V] | Shelly 3EM [V] |
0 | 249 | 248 |
9 | 245 | 246 |
16 | 241 | 245 |
Jeśli nie robił tego jakoś specjalnie dawno i zapłaciłeś za to z kieszeni, to możesz poprosić żeby sprawdził w ramach wykonanej już usługi (bez dopłacania), bo martwią Cię spadki napięcia podczas ładowania. Oczywiście dużo zależy od odległości od skrzynki, ilości skrzynek po drodze i grubości kabli. Jeśli to jest kilkadziesiąt metrów, to chyba nie ma tragedii, bo kabel musi się grzać, a jak to grzanie się rozkłada na dużej odległości, to nie ma zagrożenia wielkiego.W samochodzie przy podłączeniu, rzeczywiście pokazuje 228V przy 5A już 220V aż do 210 przy 16A. Instalacja jest w garażu zrobiona przez jakiegoś elektryka ogarnietego przez administację (ciągnał kabel od bramy garażowej) oczywiście 1 faza. Czyli mówicie, żeby zgłaszać problem?