problemy wlascicieli leasingowanych tesli w .de

Ev3

Pionier e-mobilności
z tego co tam gadaja problem jest nagminny i wynika z niestosowania tych smiesznych nakladek - klienci sie bronia ze stosowanie nakladek jest opcjonalnie i nie ma tego w instrukcji obslugi - oczywiscie odwolania sa juz przez prawnikow
I słusznie.
Tesla ma jakieś dziwne przekonanie, że może zmieniać wszystko w motoryzacji przez pstryknięcie palcami i to klient ma się dostosować do zmienionych zasad, nawet jeśli o nich nie wie.
 

sangtraceur

Nowy na Forum
W niektorych ice - szczegolnie mercedesach i bmw tez są podkładki. Bardziej mnie ciekawi to, że przynajmniejnu nas najmu dlugoterminowe na ogol mają serwis w cenie i tak na prawde to leasingodawca dokonuje czynnosci serwisowych - wymian opon itd wiec moze tak kalecznie to robią?
 

eimi

Pionier e-mobilności
Mnie na wymianie opon ledwo zdążyłem wjechac nad podnośnik a wulkanizator już łapy podnosnika pod bateria rozkładal. Serwis wskazany przez Arval. Mówię hola hola macie podkładki? No są gumy na podnosniku. Kurtyna. Wyjąłem z bagażnika swoje zalozylem mu je żeby mieć pewność że będzie ok. Później dokręcanie srub. Jakim momentem dokrecacie? 90Nm. A wiecie ile powinno być w Tesli? 110? Mówię 175. Mam panu śruby ukręcić? Mogę dokręcić jak Pan chce ale jak ukrece śruby to nie moja wina. Proszę 175Nm. Niestety ale brakuje wiedzy, zarówno po stronie serwisów jak i samych użytkowników.
 

sangtraceur

Nowy na Forum
Mnie na wymianie opon ledwo zdążyłem wjechac nad podnośnik a wulkanizator już łapy podnosnika pod bateria rozkładal. Serwis wskazany przez Arval. Mówię hola hola macie podkładki? No są gumy na podnosniku. Kurtyna. Wyjąłem z bagażnika swoje zalozylem mu je żeby mieć pewność że będzie ok. Później dokręcanie srub. Jakim momentem dokrecacie? 90Nm. A wiecie ile powinno być w Tesli? 110? Mówię 175. Mam panu śruby ukręcić? Mogę dokręcić jak Pan chce ale jak ukrece śruby to nie moja wina. Proszę 175Nm. Niestety ale brakuje wiedzy, zarówno po stronie serwisów jak i samych użytkowników.
A z tym dokrecaniem to tez jazda. Ostatnio gosciowi powiedzialem 175 to dokrecal i zamiast do klika to darł dalej.. stwierdzilem ze nie chce mi sie w to bawic co pare miesiecy, kupilem drugie felgi i stwierdziłem ze zmienie sam w garazu. To jedno koło co dokrecil zanim zdazylem sie zorientowac nie moglem odkrecic udarem 240nm
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
mozna poczytac na forach, sa materialy na yt a w sumie chodzi o to ze:
- przy oddawaniu auta w leasingu jest dokonywany dokladny przeglad przez rzeczoznawce z TÜV i klient dostaje rachunek z wyszczegolnionymi wszystkimi wadami (wgniecenia, rysy itp) ktory musi na koniec leasingu wyregulowac (ja czekam teraz na swoja wycene)
w przypadku zwracanych tesli okazalo sie ze miejsca gdzie auto jest podnoszone przy zmianie kol ma pekniecia i naprawa zostala wyceniona na 12500€
i to nie jest pojedynczy przypadek


takze, wlasciciele leasingowanych tesli w .pl - trzymajcie sie tam...
Dlatego preferuje gotówkę :)
 

mwilkowski

Nowy na Forum
mozna poczytac na forach, sa materialy na yt a w sumie chodzi o to ze:
- przy oddawaniu auta w leasingu jest dokonywany dokladny przeglad przez rzeczoznawce z TÜV i klient dostaje rachunek z wyszczegolnionymi wszystkimi wadami (wgniecenia, rysy itp) ktory musi na koniec leasingu wyregulowac (ja czekam teraz na swoja wycene)
w przypadku zwracanych tesli okazalo sie ze miejsca gdzie auto jest podnoszone przy zmianie kol ma pekniecia i naprawa zostala wyceniona na 12500€
i to nie jest pojedynczy przypadek


takze, wlasciciele leasingowanych tesli w .pl - trzymajcie sie tam...
Wada fabryczna w teslach m3 ze stanów:
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Top