Projekt IZERA

The Tiger@

Zadomawiam się
Rozmawiałem wczoraj z wojewodą śląskim na ten temat, ponieważ na aktualnym filmie promocyjnym województwa (śląskiego) Izera się pojawią. Komentarz był "Też to widziałem i będziemy to wycinać". Podejrzewam, że poważniejsze ruchy odbędą się jednak po wyborach samorządowych, bo obecny marszałek jest kojarzony z tym projektem. Tyle jeśli chodzi o obecne polityczne tło - bo to jest projekt polityczny.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Rozmawiałem wczoraj z wojewodą śląskim na ten temat, ponieważ na aktualnym filmie promocyjnym województwa (śląskiego) Izera się pojawią. Komentarz był "Też to widziałem i będziemy to wycinać". Podejrzewam, że poważniejsze ruchy odbędą się jednak po wyborach samorządowych, bo obecny marszałek jest kojarzony z tym projektem. Tyle jeśli chodzi o obecne polityczne tło - bo to jest projekt polityczny.
O, to jak promowanie lubelskiego swojego czasu, zamkniętym na rzecz budowy bloków, torem kartingowym :D
 

The Tiger@

Zadomawiam się
Nie lepiej zamknąć wątek o czymś czego nie ma i nie będzie?
Można pofantazjować lub potraktować to jako studium przypadku.
 

The Tiger@

Zadomawiam się

zibizz1

Pionier e-mobilności
Aktualizacja:
Prace przed Geely to bardziej zbudowanie know-how i ustalenie z kim mozna współpracować. A cały samochód prawdopodobnie poszedł na śmietnik i razem z Geely jest budowana wersja v2.
Teraz wygląda że EMP to taki klient który zamawia projekt auta na wymiar i na bieżąco ustala co i jak aby to auto pasowało dla polskiego klienta. Wygląda że jednak auto powstanie. Pytanie tylko kto zyska na Izerze więcej, Polska czy Chiny. Wydaje się niemal pewne że nowa fabryka oprócz Izery będzie też trzaskała auta innnych marek należących do Geely. Więc pewnie w przyszłości będzie mozna kupić np Volvo wyprodukowane u nas w kraju i nie będzie to autobus
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Aktualizacja:
Prace przed Geely to bardziej zbudowanie know-how i ustalenie z kim mozna współpracować. A cały samochód prawdopodobnie poszedł na śmietnik i razem z Geely jest budowana wersja v2.
Teraz wygląda że EMP to taki klient który zamawia projekt auta na wymiar i na bieżąco ustala co i jak aby to auto pasowało dla polskiego klienta. Wygląda że jednak auto powstanie. Pytanie tylko kto zyska na Izerze więcej, Polska czy Chiny. Wydaje się niemal pewne że nowa fabryka oprócz Izery będzie też trzaskała auta innnych marek należących do Geely. Więc pewnie w przyszłości będzie mozna kupić np Volvo wyprodukowane u nas w kraju i nie będzie to autobus
Volvo na pewno nie, BEVy produkują już w Gandawie i Torslandii a w budowie jest fabryka w Koszycach tylko dla BEV. Jeśli już to w fabryce Izery będą składać auta którejś z chińskich marek Geely aby obejść w ten sposób cła na samochody z Chin.
 

faktory

Fachowiec
"ElectroMobility Poland (EMP) otrzymało pozwolenie na budowę fabryki polskiego samochodu elektrycznego Izera – informuje "Auto Świat", które dotarło do odpowiednich dokumentów."

 

Ev3

Pionier e-mobilności

To chyba byłoby najlepsze wyjście - fabryka w Polsce tak, ale bez dmuchania tego izerowskiego balonika i związanych z nim komplikacji i ryzyk.
To miałoby szansę na opłacalność i nieutopienie dalszej kasy.
 
Top