przenośna ładowarka DC (CCS2)

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
plyta i sterownik kolo 2k chyba, przewod z ccs-em 1000-1500, zasilacz, kontakrtor - 300-1000, ale mozna kontaktory wziac np dwa (na DC plus i minus, dodatkowo jakies zabezpiecznia, na upływ pradu itp mozna tez porobic

jak sie nie biore narazie dopoki mojej nie sprzedam bo nawet nie mam kasy teraz bo na leczenie psa poszlo 3k i zero kasy na pierdoły


edit
ja poczatkowo chialem wlasnie zlozyc samemu ale nigdzie nie moglem znalesc sterownika/plyty

nawet teraz powiem ci kupowanie wszywktiego osobno i tak wychodziloby drozej niz taki gotowiec

mysle ze duzo obudowa wychodzi, ja sie moge obyc bez niej - jedynie mala obudowa na plyte/kontaktory zeby to bylo bezpieczne, - moduly moga byc na zewnątrz bo wtyczki sa obudowane wiec nic tam nie wystaje
Ja bym sie bał samemu kombinować i popsuć baterię.
 

szczur333

Zadomawiam się

daniel

Señor Meme Officer
Ostatnio konkurencyjny portal reklamuje firmę Sigenergy. Mają dwukierunkową ładowarkę DC 12,5/25kW.
Nawet Tesle są na liście przetestowanych modeli w których działa V2X. (Tylko brak współpracy ze strony producenta samochodu)

 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Ostatnio konkurencyjny portal reklamuje firmę Sigenergy. Mają dwukierunkową ładowarkę DC 12,5/25kW.
Nawet Tesle są na liście przetestowanych modeli w których działa V2X. (Tylko brak współpracy ze strony producenta samochodu)

Działa to na patencie że niby ładuje a pobiera(odpala się więc również grzanie baterii, trzeba w service menu wyłaczać), Tesla może w każdym momencie to zablokować i nie uznać gwarancji jeśli coś takiego było zastosowane. Sam produkt jest świetny ale drogi niestety.
 

daniel

Señor Meme Officer
Działa to na patencie że niby ładuje a pobiera(odpala się więc również grzanie baterii, trzeba w service menu wyłaczać), Tesla może w każdym momencie to zablokować i nie uznać gwarancji jeśli coś takiego było zastosowane.
Tak samo jak z tym ustrojstwem co pokazywał Bjorn.
 

szczur333

Zadomawiam się
ludzie narzekaja ze 6-7k pln to duzo jak na taka ladowarke DC a co dopiero 20k+ :D
 

szczur333

Zadomawiam się
wczoraj ładowalem na PEŁNEJ...., tesle przy wysokim SoC
mialem 18,7kW wg LCD ładowarki (tesla na LCD raportowala 18kW(szkoda ze zaokrągla zawsze w dół, mogliby to poprawic i zeby pokazywalo po przecinku tez)
w aplikacji SCANMYTESLA było tyle samo co pokazywala ładowarka czyli 18,7kW

pobor z gniazdka (mierzone miernikiem cęgowym AC) prad na kazdej fazie i mnozone razy napiecie na poszczegolnych fazach - +/i wyszedl pobor 20,2-20,3KW

czyli 1,5kW strat - sprawnosc 92%
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Ekhemm... Iloczyn prądu i napięcia przemiennego daje moc pozorną wyrażoną w V.A (kV.A).
Moc czynną w kW uzyskasz po przemnożeniu powyższego przez współczynnik mocy, którego nie zmierzyleś. Równie dobrze może to być sprawność 96% i wsp. mocy 0,96.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ekhemm... Iloczyn prądu i napięcia przemiennego daje moc pozorną wyrażoną w V.A (kV.A).
Moc czynną w kW uzyskasz po przemnożeniu powyższego przez współczynnik mocy, którego nie zmierzyleś. Równie dobrze może to być sprawność 96% i wsp. mocy 0,96.
Współczynnik mocy dla takich ładowarek (przy obciążeniu powyżej połowy mocy) jest najczęściej na poziomie >0,99.
 
Top