Witam wszystkich,
czy ktoś z osób, które już posiadają/odebrały Tesle spotkały się z taką sytuacją.
Zamówiłem auto przez leasing, jednak to oni złożyli zamówienie na auto, na konkretną specyfikację, którą im podałem i na takie auto podpisałem finansowanie. Okazuje się, że w tym momencie jeśli to nie ja złożyłem zamówienie tylko bank, tworząc konto to bank a nie ja otrzymał numer zamówienia. W momencie odbioru auta nie będę w stanie go dodać do swojego konta Tesli oraz używać aplikacji ponieważ taką możliwość posiada się tylko i wyłącznie, logując się z adres email z którego dokonało się zamówienia. Skontaktowałem się z bankiem, w jaki sposób zamierzają tą sytuację rozwiązać, ponieważ w tym momencie wychodzi na to że nie będę mógł korzystać z konta/aplikacji co mija się z celem zakupu Tesli, otrzymałem odpowiedź że w dniu odbioru wszystko będzie super i żebym się niczym nie przejmował jednak dopytując o konkrety nie dostałem żadnej odpowiedzi. Stąd pojawia się moja obawa że, bank nic z tym nie zrobi i zmusi mnie do odebrania auta, bez możliwości korzystania z niego w 100%.
Czy ktoś z was ma jakieś informację jak można taką sytuację rozwiązać ?
Pozdrawiam
czy ktoś z osób, które już posiadają/odebrały Tesle spotkały się z taką sytuacją.
Zamówiłem auto przez leasing, jednak to oni złożyli zamówienie na auto, na konkretną specyfikację, którą im podałem i na takie auto podpisałem finansowanie. Okazuje się, że w tym momencie jeśli to nie ja złożyłem zamówienie tylko bank, tworząc konto to bank a nie ja otrzymał numer zamówienia. W momencie odbioru auta nie będę w stanie go dodać do swojego konta Tesli oraz używać aplikacji ponieważ taką możliwość posiada się tylko i wyłącznie, logując się z adres email z którego dokonało się zamówienia. Skontaktowałem się z bankiem, w jaki sposób zamierzają tą sytuację rozwiązać, ponieważ w tym momencie wychodzi na to że nie będę mógł korzystać z konta/aplikacji co mija się z celem zakupu Tesli, otrzymałem odpowiedź że w dniu odbioru wszystko będzie super i żebym się niczym nie przejmował jednak dopytując o konkrety nie dostałem żadnej odpowiedzi. Stąd pojawia się moja obawa że, bank nic z tym nie zrobi i zmusi mnie do odebrania auta, bez możliwości korzystania z niego w 100%.
Czy ktoś z was ma jakieś informację jak można taką sytuację rozwiązać ?
Pozdrawiam