Na testach jeździłem Tesla highland long range i ona posiadała ten pomiar . Ja 3 tygodnie po jeździe kupiłem RWD i on już nie miał a że przychodziły mi aktualizacje raz na tydzień to w końcu zgłupiałem czy tak będzie czy coś się źle zaktualizowało. Dziwne tylko że przy każdej aktualizacji jest info że Asystent Parkowania Tesla Vision wyświetla teraz wysokiej jakości reprezentację 3D otoczenia pojazdu , w tym odległość i kształty pobliskich obiektów, przeszkód i pojazdów. Co do tej jakości 3D kształtów to jak dla mnie to jeszcze daleko daleko. Ale może są w trakcie poprawiania. Bo u mnie ani kształtów ani odległości .
Uwierz mi że ten pomiar nie był precyzyjny. To było tylko na podstawie tego co widzą kamery, a więc tak jakbyś sam zmierzył oczami. Kiedyś przy np białej ścianie mogłoby się okazać że to nie pół metra tylko 5cm i byś wjechał.
Ja temu staremu systemowi nigdy nie ufałem, wyświetlał po prostu głupoty. Podczas godzinnej jazdy próbnej pewnie nie przetestowałęś tego w różnych warunkach i masz efekt różowych okularów - nie bez powodu jazdy próbne są krótkie.
Masz pewnie coś takiego teraz:
https://i.redd.it/high-fidelity-par...bp&s=46092a6abb0ce925e63d990cddd775fcae94a2c3
Wyświetla ci się to przy każdej aktualizacji bo to jest najnowsza aktualizacja która coś naprawdę zmienia, potem są tylko aktualizacje z drobnymi poprawkami, więc pokazuje najnowsze duże ficzery w changelogu.
Ja jestem z nowego systemu bardzo zadowolony. Pokazuje dobrze obrysy samochodów, więc wiem, że to do czego się zbliżam to prawdziwy samochód, mogę sobie przewidzieć czy przy danym skręcie kierownicy nie będę za blisko go. Przy tej śmiesznej kolorowej linii nigdy nie wiedziałem czy to samochód, do którego lepiej nie podjechać za blisko, czy może kępka trawy, albo śnieg.
Owszem, nie jest idelnie. Mimo wszystko to tylko samochód z kilkoma kamerami. Nie ma tu ultradźwiękowych czujników parkowania, które są w stanie być dokładne co do centymetra.