Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="viallos, post: 64270, member: 531"] Kończąc temat dla kolegi [USER=1333]@Robur82[/USER] oto zużycie na całej trasie Wawa Soelden Wawa. [ATTACH]7706[/ATTACH] Trasa B to powrót i próba jechania na maxa jak najszybciej. Wyjazd z Soelden o 16 a przyjazd za Wrocław o 2 w nocy czyli 10h 923km. W tym 3 ładowania po drodze prognozowane .. ale rozbiłem ostatnie na 2 bo kombinowałem z JuicePass żeby jak najkorzystniej wykorzystać pakiety. Poniżej 5h snu w hotelu wraz z ładowaniem pojazdu ... wyjazd o 7 rano i przyjazd do Wawy o 10:15. 335km w 3h 15min z miedzyładowaniem na KFC Rokicinska w Łodzi.. dojechałem na 0 % i po 15min mogłem jechać ale w sumie śniadanie zajęło mi 25min i doładowałem się dużo więcej. Ładowania na Ionity (juice Pass 2 pakiety Large) plus GreenWay (Energia Plus) dodatkowo 1x Supercharger w Monachium i hotel na miejscu w Soelden oraz pod Wrocławiem. Ciekawostka .. najdroższe ładowania chyba w hotelach: 40c na miejscu i 2zl pod Wrockiem. Warunki do jazdy słabe.. zimno wietrznie .. sporo deszczu że śniegiem, a w nocy i dzisiaj rano non stop wilgotno i mgła. Klima non stop na 21.5. Jak tylko były znośne warunki to zamiast 130/140 leciałem 170/180. Szybsza jazda tym samochodem jest bardzo męcząca... no i nawet powyżej 150 już brak nawet zwykłego tempomatu i jakichkolwiek asystentów co dla mnie jest dużym minusem. Jak bym mieszkał w Njemczech albo często jeździł tamtejszymi autostradami to chyba nie chciałbym jeździć tym samochodem przy moim stylu jazdy. Jednak w tak długie trasy Audi czy BMW były o wiele bardziej komfortowe. Jak się jedzie do 140 i korzysta wtedy z Autopilota to przechyla się korzyść na stronę Tesli ... szczególnie jak autostrady puste wieczorami/nocą. Generalnie za dieslem zatęskniłem ze 2 razy. Wczoraj w nocy ... pewnie bym jeden 15min postój odpuścił i grzał do hotelu jak najszybciej oraz dzisiaj rano ... też pewnie bym łyknął trasę Wrocław Wawa na raz. Poza tym jak Tesla mi dziś mówiła że mam jechać 130km/h, a ja chcialem troche szybciej bo spotkanie w Wawie umowione na 11 to jechałem 137km/h co oznaczało że wciąż mi krzyczała że mogę nie dojechać do KFC w Łodzi ... ale udało się na 0% ... lekki stresik był 🥵 Podsumowując ... da się wyskoczyć na narty i jechać szybciej niż prognozy googla ale trzeba jednak być przygotowanym na lekkie ustępstwa na niektórych odcinkach trasy co do prędkości i ilości postojów. Na pewno przy kombinowaniu z JuicePass i abonamentami jest sporo taniej aniżeli ICE. Nie liczyłem dokładnie ale z grubsza prognozuje że wydałem jakieś 1/3 kosztów tego co bym wydał na paliwo ... czyli np karnety na narty miałem w gratisie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
Top