Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 72833, member: 274"] No tak sobie, EQS 450+ waży +1t więcej niż Tm3, jednak ma znośne zużycie (10% większe) i prawie 540km zasięgu przy 120km/h (vs 422 dla M3LR) a jest dużo większą bryłą i duuużo wygodniejszym autem niż Tm3. Daj taką baterię do M3LR i mamy game changer w świecie EV, za to warto dopłacić żeby mieć spokój na trasie. To co jest w M3LR to dla mnie jest za mało, w wakacje fajnie co chwila gdzieś stanąć (sprawdziłem logi i na autostradzie średnio co 1h48 minut musiałem się ładować) ale gdy musisz coś szybko ogarnąć i wrócić, zwłaszcza zimą i w złą pogodę, to na razie tylko ICE. Dodaj do tego że z tych 1h48m jakieś 10 minut trwa zjazd z autostrady i dojazd do SC i już widzisz w czym problem. Dobrze się nie rozpędzisz i już musisz stawać. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
Top