Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="viallos, post: 73457, member: 531"] Coś o tym wiem, bo sam chciałem zainwestować w tym sektorze, ale uzyskanie warunków przyłączą i zgód to jest droga przez mękę :-(. Ale przewrotnie powiem że nie dziwię się, że nie ma inwestycji skoro ładowarki puste. Sobota popołudnie .. środek turnusu ferii w łódzkim i na śląsku a jedyna szybka ładowarka na drodze na śląsk pusta. Potem Zabrze podobnie .. jakiś lokals doładowywał BMW przez chwilę. Sprawdzałem zajętość w apce podczas drogi co jakiś czas i praktycznie non stop puste. No nie wiem czy to jest na dzień dzisiejszy jakiś mocno dochodowy biznes. Szczególnie że u nas pokutuje właśnie opinia .. również często wśród użytkowników elektryków na tym forum ... że elektryk to tylko do miasta a nie w trasy. I tak trochę koło się zamyka. Nie ma elektryków to nie ma inwestycji ... nie ma inwestycjj to nie będzie przybywało elektryków bo się nie nadają na trasy :-). A ja właśnie takimi opisami moich podróży chcę pokazać że nadają się ... przynajmniej niektóre. Q7 podałem czysto anegdotycznie i to zaznaczyłem. TM3 można porównywać do 3GT a Y do Q5. A co najciekawsze to Audi samo porównuje wielkość Q4 w środku właśnie do Q7 tak na marginesie. Poza tym nie jestem w żadnej euforii .. euforia to była przez pierwsze dni ale głównie z jazdy po mieście i spod świateł .. ale już po pierwszej podróży nad morze wskazałem kupę niedoróbek i wad samochodu jako takiego. też już jechałem kilka razy i uważam że zdecydowanie łatwiejsza aniżeli w PL ... Niemcy są specyficzne i jak bym miał jeździć tam często w trasy to ze względu na brak ograniczeń .. a lubię szybko jechać .. Tesla i jakikolwiek inny elektryk na pewno nie byłaby moim wyborem. Jadąc 160+ za często trzeba stawać i za głośno jest w środku. Ale już przy tych 140-150 można pojechać w okolicach 300km i wtedy postój na jakieś 25min nie jest aż taki straszny. Ja przy tych wszystkich rozważaniach zawsze zadaję sobie pytanie .. jak często muszę jechać w taką trasę 500+ która wymaga więcej niż 2 postoje. Jeżeli powiedzmy 2 razy w miesiącu .. a u mnie tak wychodzi, to te ekstra 30min na przejazd nie jest tragedią. Jeżeli miałbym to robić ze 2 razy w tygodniu albo częściej to pewnie stałby się problemem. Dla mnie w tym przypadku ważniejsze jest to że część tej trasy robię na 'swoim' prądzie, a druga część mam nadzieje w jakieś części pochodzi albo będzie pochodzić z odnawialnych źródeł, co pozwala na swój sposób osłabiać tych na wschodzie. Nawet wczoraj na powrocie dyskutowaliśmy z żoną o Y na którego chwilę po zakupie 3 była napalona. Teraz mimo obiżek stwierdziliśmy że go nie chcemy bo przy tych prędkościach to dodatkowe minuty stracone na ładowarkach i do tego pozostają te same 'problemy' , które już znamy z 3. Tak więc czekamy i mamy nadzieję że jednak konkurencja coś wymyśli. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
Top