Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 73629, member: 919"] EV6 spokojnie pociągnie dom przez tydzień po V2L, tyle że z poborem maks. 3,5 kW. Mamy w UK na forum zawodnika co miał zrobione "stałe" podpięcie EV6 do domu przez kabel V2L i przełącznik trzypołożeniowy i się chwalił, że prąd w chacie ma za darmo (ładował EV6 z Bonneta do pełna i podpinał pod chatę gdy chciał). Teraz zamienił EV6 za MG4 i robi to samo z tym EV tyle, że z mocą maks 7kW. Pisałem [URL='https://forum.elektrowoz.pl/threads/mg-4-czy-nadchodzi-id-3-killer.2447/post-63064']tutaj[/URL] o tym. V2L to też nie V2H, więc źle to nazywają ;) O technologiach V2X poczytaj np. [URL='https://www.cleanenergyreviews.info/blog/bidirectional-ev-charging-v2g-v2h-v2l']tutaj[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Realne zużycie energii na Autostradzie przy gpsowym 140km/h, jakieś linki do testów
Top