Renault 4

delta

Zadomawiam się
Ja w sumie też mam od dłuższego czasu nieodparte wrażenie, że ceny katalogowe aut w PL są specjalnie zawyżane, żeby sprzedawca mógł zrobić dobry rabat "na wejście". W DK nie mamy jeszcze cennika R4, ale najtańsza wersja R5 jest o 13k zł niższa niż w PL, pomimo wyższego vatu niż w PL.
 
Last edited:

nabrU

Moderator
@delta Być może to specyfika rynku.
Nie wiem jak w DK, ale w UK nie ma za bardzo 'kultury rabatowania' i o ewentualne zniżki 'biją się' raczej sami dealerzy miedzy sobą za pomocą portali jak Carwow, więc potencjalny klient wklepuje tylko jaki samochód chce, bez wychodzenia z domu i dzwonienia czy pisania maili do dealerów.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Ja w sumie też mam od dłuższego czasu nieodparte wrażenie, że ceny katalogowe aut w PL są specjalnie zawyżane, żeby sprzedawca mógł zrobić dobry rabat "na wejście".
slowo - klucz: doplaty
 

delta

Zadomawiam się
slowo - klucz: doplaty
Pewnie tak. Choć chyba bardziej psychologia - wg sprzedawców, fajniej jest dostać duży rabat od ceny "z czapy" niż od razu dać niższą cenę ale bez możliwości rabatu. Jak na tzw. "wyprzedażach" w odzieżówkach - nieważne, że tydzień wcześniej ta sama rzecz bez rabatu była tańsza niż teraz z rabatem. Ta z "rabatem" i tak się lepiej sprzedaje.

PS. Mam dłuższą uwagę o rabatowaniu w DK. Ale, żebyć nie powiększać tu off-topicu, wrzucę ją dla zainteresowanych w "duńskim" wątku.
 
Last edited:

Najnowsze dyskusje

Top