Może trzeba ich zarzucić zgłoszeniami za każdym razem gdy łączność zdechnie - coraz więcej takich przypadków jest opisywanych.Właśnie jechałem po S8 w Warszawie i nagle stracił połączenie z internetem. Przełączyłem się szybko na hotspot z telefonu. Rozważam napisanie do serwisu i anulowanie Łączności Premium.
Właśnie wysłałem.Może trzeba ich zarzucić zgłoszeniami za każdym razem gdy łączność zdechnie - coraz więcej takich przypadków jest opisywanych.
U mnie w garażu mam WIFI, wyjeżdżam tylko z garażu (mimo, że dalej WIFI działa na podjeździe - mogę wtedy manualnie podłączyć się do WIFI [samochód na biegu D]) po czym właśnie po 2-5min jak już wyjadę z osiedla to samochód jest offline (z "X" na zasięgu) zamienia się już w trasie (wtedy też dostaje powiadomienie od Tessie, że samochód ruszył)A co jeśli łączy się na minutę po odpaleniu auta (nawet w garażu gdzie zasięg jest słaby) a potem na 10 minut znika (przekreślona ikonka)?![]()
Zgłosiłeś do serwisu ? Trzeba ich cisnąć, bo działa to coraz gorzej. Ja mam codziennie rozłączenia w centrum miasta, gdzie telefon ma max moc sygnału.Ja trasa Katowice Waarszawa w jedną strone 60% bez zasięgu a na drugi dzień ta sama trasa bez problemu.